AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Hva tenker dere? Jeg er ei jente på 29 år som det site halvannet året har levd livets glade dager med vennene mine. Menn har jeg ikke snudd meg etter og har vel tenk på det som framtid. Så plutselig i sommer møtte jeg en mann. Typen til en kompis. Han snudde livet mitt på hodet. Ble stormende forelsket og klarte ikke tenke på noe annet. Har ikke kjent på di følelsene på mange år. Dette er en spesiell type, trener på toppidrettsnivå, har ei travelt liv og lignende. Vi begynte å møtes etter hannes ønske, men plutselig takk han sex ut fordi han mente det liksom var både det ene og det andre, og han ville ikke ha forhold nå. Vi har hatt et tilbakefall etter dette. Min kompis som er kompis av han sier han er en vanskelig type. Gjorde det slutt med eksdama fordi han fikk noia, og han mener han ikke er klar for noen dame nå. At han liksom vil ha dame, men stivner når det blir for seriøst. Kompisen mener også vi kunne passet ilag, men det hjelper jo lite. Det viser seg også at han har hatt interesse for ei anna jente samtidig som meg, han har møtt henne før meg. Har ikke blitt noe seriøst der heller. Skjønner jeg må komme meg videre, men han sitter fast.. Føles som han er den rette. Anonymous poster hash: 3cde8...4f0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Vet du hva, det første jeg tenker er at han er jo ikke den rette når han er så vinglete. Hadde han vært oppriktig interessert hadde han jo blitt seriøs med deg. Hvorfor han er sånn må fåglarna vite, kanskje han bare vil være singel/har commitment issues/har traumer fra barndommen. Uansett er nok ikke dette en kar for deg Så selv om det er vanskelig, dropp all kontakt og ta vare på deg selv! Jeg har selv vært borti sånne. De får deg til å føle deg DRITT, også ender de plutselig opp med kjæreste og da går alt fort. Kjærlighetssorg er grusomt, jeg har nettopp kommet ut av det selv, men vær sammen med venner og gjør det som gjør at du føler deg bra. Og er du heldig møter du kanskje en som virkelig passer for deg om en stund! Anonymous poster hash: bdd83...f3e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 TS her.. Vet heller ikke hvorfor han er sånn. Men han er superstresset. Sa til meg når vi snakket om en venninne av meg som gikk fort fra ene forhold til et annet at det verste han vet er jenter som nærmer seg 30 og som stresser og vil ha alt med en gang.. Problemet er jo at han sitter under huden føler jeg. Tenker masse på han, føler meg vedmodig og føler jeg ikke kommer til å møte noen andre. Derfor lurer jeg seriøst om jeg burde fått hjelp.. Anonymous poster hash: 3cde8...4f0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Snakk med venninner, og ikke belast det offentlige helsesystemet med kjærlighetssorg. Anonymous poster hash: 86b76...7c0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 TS her. jeg snakker med venninner, jeg snakker med felles kompis men alt føles like mørkt.. Kjærlighetssorg er noe dritt! Anonymous poster hash: 3cde8...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå