Gå til innhold

Jeg ringte han ved et uhell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og sendte melding og beklaget etterpå. Dette dreier seg om "flørten" som er utenlands. Har ikke fått noe svar... Er det sannsynlig at han bare tenkte "ok" og kanskje syntes det var søtt at jeg ble så "hysterisk", eller fremstod jeg som masete? (Han har tidligere sagt at han liker litt usikre jenter)

Anonymous poster hash: e12c6...078

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Umulig for oss å si hva han syns om saken :P Men hvor lenge er det siden du sendte meldingen?
Og med tanke på at han er utenlands, kanskje han er opptatt eller ikke vil sende meldinger/ringe fordi det er dyrt.

Skrevet (endret)

Det å ringe noen og så rett etter sende sms og beklage at man ringte feil kan da umulig bli sett på som mas eller hysterisk? Hvorfor skulle det det? Det er jo ikke noe å svare på heller, det var jo bare en oppklaring.

Endret av Morgun
Skrevet

Umulig for oss å si hva han syns om saken :P Men hvor lenge er det siden du sendte meldingen?

Og med tanke på at han er utenlands, kanskje han er opptatt eller ikke vil sende meldinger/ringe fordi det er dyrt.

Jeg sendte den for et par timer siden... Han er i utlandet i forbindelse med jobb, så godt mulig han jobber eller er opptatt på annet vis. Jeg ble bare så sykt stresset, og tenkte kanskje noen andre (menn?) kunne vurdere saken ut i fra en manns ståsted.

Skrevet

Det å ringe noen og så rett etter sende sms og beklage at man ringte feil kan da umulig bli sett på som mas eller hysterisk? Hvorfor skulle det det? Det er jo ikke noe å svare på heller, det var jo bare en oppklaring.

Godt å høre, det er i grunn det jeg tenker også, men så begynte jeg å tenke at det kanskje bare var noe jeg trøstet meg med i nuet.

Skrevet

Godt å høre, det er i grunn det jeg tenker også, men så begynte jeg å tenke at det kanskje bare var noe jeg trøstet meg med i nuet.

Trøstet deg med?

Skrevet

Jeg tror du skal senke skuldrene dine litt.

Anonymous poster hash: 94b2b...687
Skrevet

Trøstet deg med?

Ja, at bare for å berolige meg selv, tenkte jeg at det ikke kunne regnes som mas, men hadde jeg ikke vært i en slik situasjon selv, hadde jeg sett annerledes på saken. Derfor var det godt å få en "bekreftelse" på at jeg ikke var helt ute og kjørte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...