Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da begynner jo snart julebordssesongen og i den forbindelse skal vi på et ark skrive ned et positivt ord om hver kollega. Jeg har bare gode kollegaer som jeg liker kjempe godt. Men allikevel syntes jeg dette er vanskelig for vil jo gjerne bruke andre ord enn snill og grei osv. Noen som kan hjelpe meg her til bra ord å skrive om gode kollegaer? Noen er det jo vanskeligere å skrive noe om da for jobber knapt med enkelte så lurer veldig på hva jeg kan skrive om de. Uff, hater sånne oppgaver jeg:-p Håper noen kan hjelpe med å bidre med noen eksempler her;-)

Skrevet

Du kan skrive noe som går direkte på kompetansen deres. Nå vet jeg ikke hva du jobber med, men de fleste er gjerne spesielt flinke til noe. Da kan du jo bruke noe sånt som dette: "Humørsprederen, problemløseren, Excel-eksperten." Det blir litt mer personlig.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar:-) Jeg jobber i helsesektoren:-) Skal nok bruke noe av det du kom med der så takk igjen:-)

Skrevet

Ingen flere som har noen forslag til meg:-p?

Skrevet

Alltid villig til å hjelpe, pliktoppfyllende, effektiv

Skrevet

Tusen Takk for alle forslagene:-)

Tar gjerne imot flere også:-)

Skrevet

Smittende latter, får meg alltid i godt humør, en god samtalepartner, en fantastisk problemløser etc.

Skrevet

Blir litt vanskelig å skulle finne på komplimenter til folk jeg aldri har møtt/ikke vet hvem er osv.

Har liksom ikke så mye å si om dem (rart med det?).

Men du vet jo selv hva som er spesielt med hver og én, bare tenk deg litt om. Hvis du ikke kommer på noe, kan du alltids si at de "lyser opp rommet", "at pauserommet aldri hadde vært det samme uten..." og det er vel sikkert en av dem som kler seg ekstra fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...