Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt interessant med likes på Facebook, og betydningen det har for folk.

Hvor mange likes syns du er mye på et bilde, eller et innlegg du har postet?

Hva er det meste du har fått på et bilde eller et innlegg?

Kan du innrømme at du synes det er litt gøy når mange trykker like på noe du har posta, eller har det ingen betydning for deg?

Hva gjør du hvis du får få eller ingen likes?

Dette kan forsåvidt også gjelde Instagram for de som bruker det.

Anonymous poster hash: 1747d...465
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over 20.

Rundt 180, var når jeg var ferdigutdannet.

Kan du innrømme at du synes det er litt gøy når mange trykker like på noe du har posta, eller har det ingen betydning for deg?

Synes det er litt koslig:)

Ingenting.

Akkurat det samme som ovenfor:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil heller ha en kommentar enn likes når jeg en sjelden gang legger ut et eller annet på facebook.

Mange likes for meg er kanskje 10?

Jeg kan nok ikke innrømme at det er morsomt med mange likes. Men å få mange kommentarer på noe synes jeg er koselig.

Gjør ingen verdens ting om ingen gir meg likes. Det er nesten normalen for meg :)

Har kanskje noe med at jeg bruker Likes veldig lite selv.

Når jeg en sjelden gang klikker på Like er det:

• Et uhell.
  • Hjelp til en venn/bekjent som har firma eller noe spesielt som bør spres litt e.l.
  • Når jeg ikke vet hva jeg skal skrive eller ikke gidder/har tid til å kommentere, men gjerne vil vise at jeg har vært der likevel.

Så for meg er Likes på en måte det samme som at man er for lat til å legge inn en liten kommentar (evt. ikke vet helt hva man skal skrive).

Skrevet

Mer enn ti

Ca 60? Dog et trist innlegg, så det var ikke noe folk "likte", men heller viste sin støtte i.

Joda, klart det er gøy!

Ingenting (men det er større sannsynlighet for at det vil gå med i dragsuget når jeg tar den jevnlige rengjøringen av profilen)

Der bryr jeg meg overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 0e0c4...ccf
Skrevet

...og helt enig med Lea2 i at kommentarer betyr mye mer!

Anonymous poster hash: 0e0c4...ccf
Skrevet

Synes det er litt interessant med likes på Facebook, og betydningen det har for folk.

Anonymous poster hash: 1747d...465

Over 15 er mye syns jeg.

Det meste er vel 80 tror jeg.

Jeg syns det er veldig stas å få oppmerksomhet for noe jeg legger ut, noe av poenget er vel at folk skal legge merke til det.

Jeg gjør ingenting om jeg ikke får noen likes.

På instagram det samme, bare at jeg som regel venter mer oppmerksomhet på facebook enn på instagram.

Skrevet

Det jeg synes er aller mest interessant med dette er at for tjue år siden ville ingen forstått et kvekk av denne samtalen ;)

For å svare på spørsmålet: jeg synes selvsagt det er hyggelig at folk liker (dvs er enig i, eller setter pris på) det jeg legger ut, men tenker ikke noe særlig over antall. Kommentarer legges mye bedre merke til, og er koseligere synes jeg :)

Skrevet

Hender at jeg lar det stå i noen dager før det går opp for meg at det kanskje var dumt å legge ut, og så sletter jeg det. Det skjer også selv om folk har likt og kommentert. Men andre ganger tenker jeg at det er "vennene" mine som er skada og at det jeg la ut faktisk var verdt å legge ut, og da blir det stående uten at noen har likt eller kommentert.

Burde egentlig slettet flesteparten av de jeg har i vennelista, det er så mye søppelmennesker der.

Anonymous poster hash: f1b9f...ec7

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Aner ikke hvor mange 'likes' jeg har fått som mest. Gjør heller ingenting for å få likes.

Har registrert at jeg har fått 'likes' noen ganger og andre ganger ikke. Har dog ikke tenkt noe mer over det.

Skrevet

Over 20.

150.

Synes det er koselig!

Ingenting, lar det stå.

Synes det er festlig med de som er i tenårene, de får jo hundrevis av likes bare på et vanlig profilbilde! Tror det har større betydning der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...