Gå til innhold

Maserier, maserier, maserier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø. Går nå på 3 døgnet med nesten konstante maserier. Jeg sover veldig lite på natten fordi de vekker meg hele tiden, i tillegg så har jeg fått halsbrann fra helvete.

Er kun 36 fullgåtte uker, hvor lenge kan man egentlig forvente å gå slik som dette? Kan jeg regne med å ha disse maseriene resten av svangerskapet? :( Jeg klarer ikke helt å se for meg 4 uker med kun noen få timers søvn på natten før fødsel. Skal til jordmor igjen neste uke, men akkurat nå føles det som en evighet til. Føler ikke helt for å ringe føden pga dette heller siden jeg er 100% sikker på at det ikke er skikkelige rier.

Anonymous poster hash: 7e758...f46

Skrevet (endret)

Jeg hadde maserier fra slutten av uke 33 til jeg fødte i uke 39. Så man kan risikere å gå sånn lenge ja, vet om andre som også har gått sånn i flere uker. Og jeg måtte settes i gang (vannet gikk men jeg fikk ikke rier) og var lite moden etter 6 uker med maserier. Men det var ikke like ille alle de 6 ukene, håper at du og slipper å ha det ille hele tiden, og at dine maserier har mer effekt enn mine. Jeg var dødssliten selv før fødselen.

Endret av Yesterday
Skrevet

Uff, får vel bare venne meg til tanken først som sist. Har hatt et par timer md pause i dag før det tok seg opp igjen med mye nedpress i tillegg. Har hatt et fryktelig tungt svangerskap i utgangspungtet, så ser litt svart på at jeg skal ha ennå et element som skal tappe meg for det siste med energi og nattesøvn jeg har.

Får håpe de har noe effekt ja. Skal få jordmor til å sjekke neste uke. Kanskje det blir litt enklere å takle hvis jeg får vite at det fører til litt modning :)

Anonymous poster hash: 7e758...f46

Skrevet

Hadde masse gjennom nesten hele svangerskapet, med varierende styrke, men jeg var lukket og låst til termin. Etter termin ble alt borte og det ble 10 rolige dager før jeg ble satt i gang.

Skrevet

Hvis det blir veldig vondt og regelmessig så ring føden for da kan det være ekte rier. Virker som at du har de tettere enn meg da jeg kunne ha flere timers pause. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...