Gå til innhold

Særeste sangen du vet om for øyeblikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du liker? :)

Folk liker jo The fox og masse rare greier.

Anonymous poster hash: 48114...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

youtube

Endret av Maisie
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Nesten alt jeg hører på oppfattes som sært. Jeg er så spesiell.

Skrevet

Nå virker jeg sikkert dum, men hva betyr sær egentlig?

Anonymous poster hash: f8b63...447
Skrevet

Har snurret denne flere ganger. :biggrin: Hoho, gøyal!!

Anonymous poster hash: dd670...721

Skrevet

Ååå, jeg elsker Princess Chelsea..

Anonymous poster hash: 3196e...a24

Skrevet

Nå virker jeg sikkert dum, men hva betyr sær egentlig?

Anonymous poster hash: f8b63...447

sær kjem av norrønt ser, som er dativ av sik (seg). Då er me straks inne på tydinga: noko for seg sjølv. Og meir treng ein i grunnen ikkje seie om sær. Det tyder det: spesiell, noko eige. Som du skriv, ein kan vere sær på mange måtar. Men eg trur ikkje det skal reknast med til tydinga av ordet.

Tenk på ordet farga. Eit farga papir er nettopp det, farga. Det finst utallige fargar papiret kan ha, glansa/matt, rutut... i det heile teki... Uansett ber ordet farga bare bod om at tingen har ein eller annan farge.

Noko liknande trur eg det er med sær og mange andre ord. Me har litt for lett for å tolke inn i orda spesialtydingar og -nyansar som ein meiner å ha observert. I røynda er dette heilt avhengig av kva for bruk ein har slumpa borti. Bruken treng slett ikkje vere så allmenn som ein gjerne trur. Og positiv og negativ valør av ordet - også svært personavhengig.

Ta ordet bergenser - person frå Bergen. Noko meir ligg det ikkje i ordet enn det. Men når eg brukar ordet, dreg eg med meg mine opplevingar og oppfatningar om dette folkeslaget. Du har litt andre erfaringar med dei, så for deg dukkar andre begrep og minne fram. Men dette er personlege erfaringar som ikkje er ein del av sjølve ordet, som tyder person frå Bergen; ikkje meir, og ikkje mindre.

http://vgd.no/samfunn/spraak/tema/1682165/tittel/hva-betyr-saer

Anonymous poster hash: dd670...721

Skrevet

Tønes har jo en del sanger som er noe for seg selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...