AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Som du liker? Folk liker jo The fox og masse rare greier. Anonymous poster hash: 48114...fcd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=mIQToVqDMb8 Anonymous poster hash: df8ce...39c
Maisie Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 (endret) youtube Endret 28. april 2016 av Maisie
Gjest NerdMedSverd Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Nesten alt jeg hører på oppfattes som sært. Jeg er så spesiell.
Pawn Hearts Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 The Residents har en del sære ting. Jeg vet ikke om jeg vil kalle dette en "sang", men det er iallfall rare greier: http://www.youtube.com/watch?v=zKq6okPX3FM 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Nå virker jeg sikkert dum, men hva betyr sær egentlig? Anonymous poster hash: f8b63...447
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Har snurret denne flere ganger. Hoho, gøyal!! Anonymous poster hash: dd670...721
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Ååå, jeg elsker Princess Chelsea.. Anonymous poster hash: 3196e...a24
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Nå virker jeg sikkert dum, men hva betyr sær egentlig? Anonymous poster hash: f8b63...447 sær kjem av norrønt ser, som er dativ av sik (seg). Då er me straks inne på tydinga: noko for seg sjølv. Og meir treng ein i grunnen ikkje seie om sær. Det tyder det: spesiell, noko eige. Som du skriv, ein kan vere sær på mange måtar. Men eg trur ikkje det skal reknast med til tydinga av ordet. Tenk på ordet farga. Eit farga papir er nettopp det, farga. Det finst utallige fargar papiret kan ha, glansa/matt, rutut... i det heile teki... Uansett ber ordet farga bare bod om at tingen har ein eller annan farge. Noko liknande trur eg det er med sær og mange andre ord. Me har litt for lett for å tolke inn i orda spesialtydingar og -nyansar som ein meiner å ha observert. I røynda er dette heilt avhengig av kva for bruk ein har slumpa borti. Bruken treng slett ikkje vere så allmenn som ein gjerne trur. Og positiv og negativ valør av ordet - også svært personavhengig. Ta ordet bergenser - person frå Bergen. Noko meir ligg det ikkje i ordet enn det. Men når eg brukar ordet, dreg eg med meg mine opplevingar og oppfatningar om dette folkeslaget. Du har litt andre erfaringar med dei, så for deg dukkar andre begrep og minne fram. Men dette er personlege erfaringar som ikkje er ein del av sjølve ordet, som tyder person frå Bergen; ikkje meir, og ikkje mindre. http://vgd.no/samfunn/spraak/tema/1682165/tittel/hva-betyr-saer Anonymous poster hash: dd670...721
K.B.E Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Tønes har jo en del sanger som er noe for seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå