Gå til innhold

Lei meg fordi jeg vet for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har en tendens til å fortelle meg mer eller mindre alt mulig. Også ting jeg helst ikke vil vite noe om, som for eksempel om eksene sine og tidligere sexpartnere. Han gjør det fordi han mener det er viktig å være åpen om alt, men jeg sitter igjen med en enorm usikkerhet og sammenlikner meg selv til stadighet med eksene hans.. Jeg vet rett og slett for mye og dette ødelegger min selvtillit. Er det noen flere som har det slik? Hva kan jeg gjøre nå? Fikk ikke sove i natt fordi jeg lå og tenkte på alle detaljene han har gitt meg om alt mulig dritt jeg absolutt ikke trengte å vite :(

Anonymous poster hash: b55c9...195
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, dersom du ikke kan forholde deg til det så forteller du han at du respekterer hans syn og alt slikt men du ønsker ikke å høre. Han kan gjerne fortelle det til hunden, naboen, kompisen eller veggen. Men du krever å ikke bli fortalt. Respekterer han deg ikke såpass at han gir deg et valg så bør du muligens revurdere?

Anonymous poster hash: 9c9c3...f78
  • Liker 1
Skrevet

Si til han at du er veldig takknemlig for ærligheten hans og åpenheten hans, for den er rett og slett tvers gjennom godt ment. Si at det dessverre har en uønsket effekt på deg, slik at det heller er bedre om vi ikke snakker om det.

Anonymous poster hash: 158d8...294
  • Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Vel, jeg tror at for mye eller for lite forderver alt, det kan bli to much information av og til. Å vite hvem eksene er har jeg ingen problemer med, men jeg har intet behov for å vite hvordan sexen var med dem eller om andre sexpartnere. Jeg er voksen nok til å forstå at han har hatt sex med andre men detaljer rundt det kan jeg styre meg for.

Du må nesten snakke med han om det, fortelle hvordan det får deg til å føle deg. Ikke sikkert at han tenker på det.

Skrevet

Jeg kommer til å si i fra at jeg ikke ønsker å høre mer. Problemet er bare at jeg allerede føler jeg vet for mye. Jeg skulle ønske jeg ikke visste noe… Jeg vet jo at han har tidligere forhold bak seg og at han har hatt flere sexpartnere, vi er begge i 30årene og det er jo verdens mest naturlige ting. Men jeg har dessverre fått en del detaljer jeg fint kunne vært uten. Han mener det bare godt vil jeg tro, og det virker som han ofte sier ting rett ut for så å angre seg senere.

For å gi dere et eksempel da, så har han spurt meg om analsex. Jeg er skeptisk til det og har aldri gjort det før. Da presterte han å fortelle hvem han hadde gjort det med før og hvordan det var… :sjokkert:

Jeg blir bare lei meg av å vite slikt i detaljer, og jeg tenker på det nesten hele tiden nå! Måtte bare lufte tankene litt, takk for gode svar.. TS

Anonymous poster hash: b55c9...195
Skrevet

Nja, eksen min gjorde dette...jeg gjentar:EKSEN. Han viste meg blant annet hvor på sofaen han hadde sex med sin tidligere fucking good friend, skrøt av hvor deilig og god hun sa han var i senga, ga meg hele hennes navn, fortalte stolt at han hadde smelt henne på tjukka, klagde over at jenter er så pripne når det gjelder analsex og at hans eks hadde nektet å gjøre det, fortalte om den supervakre dama han fikk med seg inn på lugaren på cruise rett før han traff meg og da han var i Polen og hadde sex for han måtte jo sjekke hvordan jentene var der nede. Det ironiske var at denne eksen er sykelig sjalu og psykopat, bare jeg mottok sms av en kompis så ble han sint. Grunnen til at han la ut om sine ekser og tidligere ligg var for ingenting annet enn å være stygg. Noen nyter faktisk å se sin kjæreste krenka, sjalu og usikker. Jeg er stygt redd for at dette faktisk er tilfelle med kjæresten din.

Skrevet

Jeg kommer til å si i fra at jeg ikke ønsker å høre mer. Problemet er bare at jeg allerede føler jeg vet for mye. Jeg skulle ønske jeg ikke visste noe… Jeg vet jo at han har tidligere forhold bak seg og at han har hatt flere sexpartnere, vi er begge i 30årene og det er jo verdens mest naturlige ting. Men jeg har dessverre fått en del detaljer jeg fint kunne vært uten. Han mener det bare godt vil jeg tro, og det virker som han ofte sier ting rett ut for så å angre seg senere. For å gi dere et eksempel da, så har han spurt meg om analsex. Jeg er skeptisk til det og har aldri gjort det før. Da presterte han å fortelle hvem han hadde gjort det med før og hvordan det var… :sjokkert: Jeg blir bare lei meg av å vite slikt i detaljer, og jeg tenker på det nesten hele tiden nå! Måtte bare lufte tankene litt, takk for gode svar.. TS Anonymous poster hash: b55c9...195

Dette han fortalte deg om analsex, akkurat det samme fortalte min eks meg, han diktet til og med opp en hendelse, noe jeg tok han i fersken på siden. Sett fra min side så syntes jeg kjæresten din virker enormt utspekulert, har mangel på sosiale antenner og respekt. Og han er i 30 årene? Uff. Men eksen min var 42, så disse rasshølene finnes dessverre i alle aldre.
Skrevet

Han kommer sikkert til å fortelle damer om deg også når du blir en X...

Anonymous poster hash: 4441e...ece
  • Liker 1
Skrevet

Han kommer sikkert til å fortelle damer om deg også når du blir en X... Anonymous poster hash: 4441e...ece

Ja, bann på det.
Skrevet

Vel, jeg tror at for mye eller for lite forderver alt, det kan bli to much information av og til. Å vite hvem eksene er har jeg ingen problemer med, men jeg har intet behov for å vite hvordan sexen var med dem eller om andre sexpartnere. Jeg er voksen nok til å forstå at han har hatt sex med andre men detaljer rundt det kan jeg styre meg for.

Du må nesten snakke med han om det, fortelle hvordan det får deg til å føle deg. Ikke sikkert at han tenker på det.

Veldig sant.

Min eks var som ts sin kjæreste. Han fortalte kjempemye om han og eksen, hvordan sex, hvordan intime deler av henne så ut, han fortalte ikke så mye om andre sexpartnere, men nok til at jeg visste hvor mange, og hvem de var. Han fortalte jo aldri noe særlig positivt, men ofte sånn at han sammenlignet og jeg kom best ut av det. I tillegg til alt for mye annet han fortalte om forholdet deres. Ble altfor mye info. Men, det gikk jo på en måte over etterhvert. Om du ber han slutte å snakke om det nå, så tror jeg du slutter å tenke på det over tid iallfall.

Min nåværende er helt motsatt. Aner ikke hvem han har vært sammen med eller holdt på med før, ikke hvor mange han har likt, ikke hvor mange han har ligget med eller noen ting! Blir nesten gal fordi jeg bare forestiller meg det verste når jeg ikke vet noe! Han innrømmet bare i fylla en gang at han syntes han hadde en del svin i skogen, og det gjorde det ikke akkurat bedre......

Anonymous poster hash: 8af9d...a68

Skrevet

Hvorfor blir det født så mange idioter egentlig? :klo:

Verden hadde jo vært mye bedre foruten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...