Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått konstatert at jeg har hatt pcos uten cyster. Fikk resept på pergotime også. Hvordan erfaringer har dere med pergotime? Har lest at det er mange bivirkninger, og at pergo ikke fungerer for mange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp fått konstatert at jeg har hatt pcos uten cyster. Fikk resept på pergotime også. Hvordan erfaringer har dere med pergotime? Har lest at det er mange bivirkninger, og at pergo ikke fungerer for mange.

Skrevet

Jeg har også pcos, men jeg har eggstokker gjennomtrukket av cyster som gynekologen sa. Fikk en dobbeldose pergotime, og måneden etter var jeg gravid. Ingen bivirkninger, men det Skal legges til at jeg var gravid med tvillinger, men jeg mistet den ene tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Jeg har pcos og er nå på min 4. trippel pergotime-kur.. Har mistet truen :(

Bivirkningene jeg har hatt er mest hetetokter og menslignende-smerter.

Skrevet

For meg fungerte ikkje pergotime, fekk ikkje påvist eggløsning. No venter me på første time til ivf.

Anonymous poster hash: 64a3b...fda

Skrevet

Pcos her, hadde endel cyster.

Med førstemann ble jeg gravid på første enkle kur. Med andremann ble jeg ikke gravid på første enkle kur, men i pausemåneden etter. Bivirkninger var eggløsningssmerter og hetetokter som de andre også nevner.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...