AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg klarte ikke å motstå fristelsen da jeg så han hadde glemt telefonen hjemme før han dro på jobb, etter flere runder med meg selv endte jeg opp med å lese meldingene hans. Desverre (og som ikke kom som noe stor overraskelse) var det flere meldinger mellom han og eksen "han aldri har kontakt med" og ei annen dame. På meldingene med den andre dama beklager han seg for at han ikke er kjæreste materiale. Spm mitt nå er egentlig hva skal jeg gjøre? Det var feil av meg å snoke på tlf hans, men samtidig er jeg nødt for min egen del å fortelle han at jeg vet..Anonymous poster hash: c89c7...711
tequiila90 Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Du hadde jo tydeligvis en grunn til å snoke på tlfen hans da. Virker som om det er lite tillit i forholdet deres. Hvis han ikke hadde hatt noe å skjule og du hadde stolt 100% på han hadde du vel ikke hatt noe behov for å snoke i utgangspunktet? Snakk med han og fortell han at det plager deg at han gjør dette, særlig i skjul, og la han forklare hvorfor han har et behov for å gjøre det uten å fortelle det til deg. Noe uærlig over det syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Si det som det er, du er ikke voksen nok til å respektere andres privatliv.Anonymous poster hash: e8aea...199
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Åå, slikt får meg til å tenke at jeg vil ha exen tilbake (den første store kjærligheten, styrete forhold gjennom mange år og den klisjeen). Å være singel eller å møte noen virker bare så fullstendig vanskelig... Anonymous poster hash: 59e48...523
Erazor Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Du hadde jo tydeligvis en grunn til å snoke på tlfen hans da. Virker som om det er lite tillit i forholdet deres. Hvis han ikke hadde hatt noe å skjule og du hadde stolt 100% på han hadde du vel ikke hatt noe behov for å snoke i utgangspunktet? Snakk med han og fortell han at det plager deg at han gjør dette, særlig i skjul, og la han forklare hvorfor han har et behov for å gjøre det uten å fortelle det til deg. Noe uærlig over det syns jeg. Jeg er uenig i at man plutselig har en «grunn» for å snoke på en annen persons telefon bare fordi man finner noe man ikke liker. Nå er det vanskelig å vite hva eksakt hun faktisk har funnet, i og med at man ikke vet hva som står i meldingene eller når de er sendt. At han beklager at han ikke er kjærestemateriale kan faktisk være en avvisning av en som ønsket noe mer - og derfor positivt for TS. TS sier heller ikke noe om hvor gamle meldingene med eksen er, eller hvor omfattende, eller hvem som tok initiativet til dem. Med mindre hun har funnet noe som tyder på at kjæresten ikke er trofast mot henne, så ser jeg ikke noe som helst grunn til drama - bortsett fra det som kan komme når TS forteller kjæresten at hun har gått gjennom hans personlige meldinger og at hun derfor ikke er til å stole på.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Ts her. Jeg regnte med å få endel kritikk for å ha lest meldingene hans, og jeg er selv klar over at det var ikke mitt sterkeste øyeblikk. Men jeg er klar over det. Det jeg trenger råd til er hvordan jeg skal legge dette frem for han. På meldingene med eksen hadde han en flørtete tone, hun ikke. De møtes tydligvis på middag forrige måned. Med hun andre dama skriver hun at hun egentlig ikke er typet til å ha ons, hvor han da beklager seg for å ikke være kjærestemateriale.Anonymous poster hash: c89c7...711
Petalouda Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Spør magen din du. Stol på intuisjonen din, den vil fortelle deg om noe er galt og hva du eventuelt skal gjøre.
Erazor Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Ts her. Jeg regnte med å få endel kritikk for å ha lest meldingene hans, og jeg er selv klar over at det var ikke mitt sterkeste øyeblikk. Men jeg er klar over det. Det jeg trenger råd til er hvordan jeg skal legge dette frem for han. På meldingene med eksen hadde han en flørtete tone, hun ikke. De møtes tydligvis på middag forrige måned. Med hun andre dama skriver hun at hun egentlig ikke er typet til å ha ons, hvor han da beklager seg for å ikke være kjærestemateriale.Anonymous poster hash: c89c7...711 Da bør du tenke over hva du ønsker å oppnå med å legge det frem for ham. Om du har tenkt å slå opp med ham uansett, så er det vel i grunnen så enkelt som at du bare gjør det, uten noe om og men. Jeg tror at det viktigste vil være å ikke prøve å rettferdiggjøre hva du har gjort, vær klar på at det var et stort overgrep mot ham. Samtidig kan du peke på at nå som dette har skjedd, så må dere faktisk også ta et oppgjør med det du fant.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Viste du om middagen ? Har dere vært sammen lenge ?Anonymous poster hash: a9490...352
Petalouda Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Hvis mannen min hadde møtt eksdama si til middag uten å fortelle meg det hadde jeg bekymret meg for helt andre ting enn om han ble sint fordi jeg hadde lest meldinger på telefonen hans. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Nei, jeg visste absolutt ingenting om middagen, de hadde jo "ikke kontakt" ifl han.. Ja, vi har vært sammen et par år. Og av den grunnen har jeg ikke lyst til å slå opp med han uten å se om vi kan fikse dette. TSAnonymous poster hash: c89c7...711
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Ts her. Jeg regnte med å få endel kritikk for å ha lest meldingene hans, og jeg er selv klar over at det var ikke mitt sterkeste øyeblikk. Men jeg er klar over det. Det jeg trenger råd til er hvordan jeg skal legge dette frem for han. På meldingene med eksen hadde han en flørtete tone, hun ikke. De møtes tydligvis på middag forrige måned. Med hun andre dama skriver hun at hun egentlig ikke er typet til å ha ons, hvor han da beklager seg for å ikke være kjærestemateriale.Anonymous poster hash: c89c7...711 Dette tolker jeg som at han faktisk har hatt ett ons med henne. Jeg hadde faktisk ringt henne før jeg hadde snakket med kjæresten min. Anonymous poster hash: bd9e1...900 3
Petalouda Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde IKKE ringt til henne først. Kjære deg, dette må du ta opp med han, dette er en sak som angår deg og han, ikke henne og ingen andre. 2
frøkenkoz Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Offf ; (((( åsså middag !! Du må snakke med kjæresten din ja
tequiila90 Skrevet 18. november 2013 #15 Skrevet 18. november 2013 Hvis mannen min hadde møtt eksdama si til middag uten å fortelle meg det hadde jeg bekymret meg for helt andre ting enn om han ble sint fordi jeg hadde lest meldinger på telefonen hans. Enig! 1
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2013 #16 Skrevet 18. november 2013 Hva gjør det om han eter middag med kjæresten? Jeg har eksen over på middag ofte pga han elsker maten min.
Miss moneypenny Skrevet 18. november 2013 #17 Skrevet 18. november 2013 Si det som det er, du er ikke voksen nok til å respektere andres privatliv.Anonymous poster hash: e8aea...199 Sånne svar gjør meg så ufattelig provosert. Jeg snoker ikke på samboeren, og han snoker ikke på meg. Men om han hadde gjort det så hadde jeg ikke sett på det som at han ikke respekterer privatlivet mitt. Jeg har valgt å dele livet mitt med han, og da mener jeg alle aspekter. Ingen hemmeligheter. Hvorfor er det så inni hampen katastrofe at man kikker på partners mobil/epost osv NÅR MAN HAR EN DÅRLIG MAGEFØLELSE?? Som man tydeligvis har hvis man gjør det. Det er jo eneste måten å sikre seg bevis for at det foregår noe på, og i mange av tilfellene jeg leser om her på kg så gjør det faktisk dessverre det. Hvorfor ikke prøve å sette seg inn i TS' situasjon istedetfor å lire av seg dritt? 6
frøkenkoz Skrevet 18. november 2013 #18 Skrevet 18. november 2013 Hva gjør det om han eter middag med kjæresten? Jeg har eksen over på middag ofte pga han elsker maten min. Så du mener det er normalt at kjæresten hennes kan spise mat sammen med xen sin uten å nevne det for henne ? Dette høres veldig rart ut.hadde han vært åpen om det.så hadde det ikke vært noen problem . Men når han holder tett om en middag. ..det er dårlig gjort 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #19 Skrevet 18. november 2013 Ts her. Alt her virker himla suspekt, fra ons til middag med eksen. Og jeg er ikke så dum at jeg ikke skjønner hva som foregår. Kjedelig å finne det ut på denne måten, ved å måtte beklage selv for snokinga når jeg er så sur på han at jeg kunne vridd hodet hans rundt. Ååå, dritt situasjon! Jeg vil som sagt ikke bare gi opp, men han må ikke tro at han bare kan styre som han vil "for jeg er alltid der uansett".Anonymous poster hash: c89c7...711
Erazor Skrevet 18. november 2013 #20 Skrevet 18. november 2013 Sånne svar gjør meg så ufattelig provosert. Jeg snoker ikke på samboeren, og han snoker ikke på meg. Men om han hadde gjort det så hadde jeg ikke sett på det som at han ikke respekterer privatlivet mitt. Jeg har valgt å dele livet mitt med han, og da mener jeg alle aspekter. Ingen hemmeligheter. Hvorfor er det så inni hampen katastrofe at man kikker på partners mobil/epost osv NÅR MAN HAR EN DÅRLIG MAGEFØLELSE?? Som man tydeligvis har hvis man gjør det. Det er jo eneste måten å sikre seg bevis for at det foregår noe på, og i mange av tilfellene jeg leser om her på kg så gjør det faktisk dessverre det. Hvorfor ikke prøve å sette seg inn i TS' situasjon istedetfor å lire av seg dritt? Det går fint an å sette seg inn i situasjonen til TS uten å være enig i det hun har gjort, og jeg synes ikke at en «dårlig magefølelse» er noen unnskyldning for å snoke. Hvorfor må det første skrittet være å gå bak ryggen på noen? Hvis man ikke har hemmeligheter, hvorfor er det ikke mulig å først snakke med en partner, fortelle om denne magefølelsen og spørre om å få se meldinger og e-post? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå