Gå til innhold

Være litt care overfor damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i ferd med å poste denne på diskusjon.no, men anonym-funksjonen fungerer ikke.

Er det noen menn her inne som bevisst går inn for å være litt care overfor kvinner? Som at man er den som avslutter og går fra ei som virker litt attraktiv, eller i hvert fall lar henne jakte litt og være den som følger etter deg, venter på deg osv?

Skulle ønske at jeg var i en posisjon hvor jeg kunne la dem jobbe litt for å komme i kontakt med meg, eller for å opprettholde kontakten, og ikke bare la dem var den som evt stikker. Tenker om sagt på kvinner man har en viss interesse for, men at man spiller et høyt spill og er villig til å miste henne på et blunk. Evt at man er så care at det faktisk ikke gjør noe om hun forsvinner, fordi du ikke MÅ ha akkurat henne.

Synes det hadde stått respekt av det om menn var villige til å ofre litt for å jevne ut sjekkemarkedet, så ikke kvinner bare kan velge seg ut menn som skal stå på pinne for dem, som skal være den som må jobbe for å oppnå noe osv. Men det er vel få eller ingen menn som vil gi opp egen vinning for å gjøre en innsats for "samfunnet".

Anonymous poster hash: b108f...1ae
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Care? Jeg får problemer med å lese innlegg som bruker slike uttrykk.

Jevne ut sjekkemarkedet? Tror du det er én konstant tilstand?

• Liker 4
Skrevet

Dette må læres, det kommer med tiden. Bare snakk med mange, så blir etterhvert så god at de føler seg mer og mer interessert i deg når du er med dem.

Anonymous poster hash: 7d090...d2a

Skrevet

Sjekkemarkedet er ikke noe for deg. Jeg tror mange som er single burde prøve å legge gaming og lek til side og forsøke å være hyggeligere og mer genuin,

Seriøst. "Være litt care?"..Hva får deg til å tro at det er så effektivt, da? Hørt det av en annen udugelig person på sjekkemarkedet?

Anonymous poster hash: 27adc...cfe
  • Liker 4
Skrevet

Hvis: Det å være litt "care" betyr at du ikke skal holde på å dø hver gang du ikke får hun du vil ha?

Ikke forelske deg for fort?

1. Care? Hallo.

2. Ja, du må slutte å forelske deg for fort. Du må tåle avvisning, sjekkemarkeder utfordrer nettopp det i oss. Du må finne en måte å ikke forelske deg så fort. Jeg tror uansett at det går over av seg selv etterhvert og ordner seg.

Anonymous poster hash: 27adc...cfe
Skrevet

Det finnes sikkert de som lykkes med alle mulige slags spill, men er det ikke bedre å finne noen man kan være åpen og ærlig med? Det utelukker ikke selvrespekt. Tror forøvrig du har feil inntrykk av det såkalte sjekkemarkedet.

Skrevet

Likegyldighet eller å distansere seg eller å gi noen en kald skulder har jeg egentlig aldri oppfattet som en effektiv måte for å vinne hjertet til den type kvinner jeg liker. Men så liker jeg ikke jenter som tiltrekkes av spill eller dramatikk.

Anonymous poster hash: 1d733...d93
Skrevet (endret)

Var i ferd med å poste denne på diskusjon.no, men anonym-funksjonen fungerer ikke.

Er det noen menn her inne som bevisst går inn for å være litt care overfor kvinner? Som at man er den som avslutter og går fra ei som virker litt attraktiv, eller i hvert fall lar henne jakte litt og være den som følger etter deg, venter på deg osv?

Skulle ønske at jeg var i en posisjon hvor jeg kunne la dem jobbe litt for å komme i kontakt med meg, eller for å opprettholde kontakten, og ikke bare la dem var den som evt stikker. Tenker om sagt på kvinner man har en viss interesse for, men at man spiller et høyt spill og er villig til å miste henne på et blunk. Evt at man er så care at det faktisk ikke gjør noe om hun forsvinner, fordi du ikke MÅ ha akkurat henne.

Synes det hadde stått respekt av det om menn var villige til å ofre litt for å jevne ut sjekkemarkedet, så ikke kvinner bare kan velge seg ut menn som skal stå på pinne for dem, som skal være den som må jobbe for å oppnå noe osv. Men det er vel få eller ingen menn som vil gi opp egen vinning for å gjøre en innsats for "samfunnet".

Anonymous poster hash: b108f...1ae

Vil ikke si jeg er likegyldig/jenten ovenfor damen. Synes ikke det er noe man trenger å signalisere.

Handler bare om at når man er på "sjekke stadiet" så er det greit å ha mentaliteten om at dersom det ikke skjer noe så er det greit, det er flere fisk i havet :)

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...