AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 svar om dere gidder å lese alt det her, ble myyye mer en planlagt! helt siden første gang jeg traff han har han hatt et godt øye til meg, det har han sagt selv. vi er kjempegode venner og han er verdens snilleste. men jeg veit ikke hva jeg føler om han. han jobber mye borte på anlegg å er hjemme hver helg, av og til går det to uker før han er hjemme også. han har tidligere drukket hver eneste helg, å han blir litt masete i fylla. han er ikke ekkel eller noe, men han begynner å snakke om meg og om oss to. han sier ting i edru tilstand å, men jeg klarer ikke å skjønne at han vil ha MEG! jeg er så utrolig redd for å bli såret igjen, å han er fullt klar over at jeg å han ikke vil skje med mindre alkoholforbruket kuttes ned litt da jeg ikke er en fan av å være full hver bidige helg eller henge med fulle folk. vi er begge 22, han snakker om "når han får barn" å "når han gifter seg" osv osv så jeg blir jo litt rørt av alt det for han virker så moden og reflektert selv om han til tider har sine "anfall" av helgefyll og tullete ting hvor jeg bare har lyst til å se en annen vei. ikke missforstå meg, jeg er ikke flau eller noe, men han kan bli litt voldsom. han er ikke en sånn type mann jeg vanligvis ville sett to ganger på ute på fest eller noe da han er veldig tynn, å jeg vanligvis vil ha de med litt mer "fylde" om jeg har lov til å si det. gud detta inlegget blir langt..... å hva skjer om sexen er helt forferdelig, å jeg ikke "klarer" å ha sex med han flere ganger? han kommer jo til å bli knust! å jeg kommer til å bli oppfattet som den store bitcen! jeg vil for all del ikke såre han på noen måte for han er gull verdt. å sex for meg er VIKTIG i et forhold! ååååh forvirra!!! what to do?? jeg merker at jeg blir i bedre humør av han, å hans væremåte, måten han snakker om fremtiden på sjarmerer meg. jeg har ikke sommerfugler i magen, men MÅ man alltid ha det?? herregud jeg er ute å kjører nå Anonymous poster hash: 57178...67d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 by the way! han er en sånn person som jeg faktisk kunne fått det fint med!! men uansett er jeg redd for å bli såra, å det å miste en god venn ville blitt for vondt TS Anonymous poster hash: 57178...67d
Gjest Awzm me Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Synes du burde hoppe i det. Den som intet våger, intet vinner. Eller noe slikt. De fleste har opplevd å bli såret, men man lærer vel av sine feil. Ikke bekymre deg for at sexen ikke er bra. Sannsynligvis vil han også merke det dersom dere ikke passer så bra sammen seksuelt, så ikke noe du trenger å informere han om, og han vil nok ikke bli såret. Tross alt ikke bare hans feil dersom sexen er dårlig.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Synes du burde hoppe i det. Den som intet våger, intet vinner. Eller noe slikt. De fleste har opplevd å bli såret, men man lærer vel av sine feil. Ikke bekymre deg for at sexen ikke er bra. Sannsynligvis vil han også merke det dersom dere ikke passer så bra sammen seksuelt, så ikke noe du trenger å informere han om, og han vil nok ikke bli såret. Tross alt ikke bare hans feil dersom sexen er dårlig. jeg har så lyst til å tenke sånn! men hva om jeg mister en av mine beste venner? er det mulig å bare være venner etter noe sånt?? jeg kjenner han jo godt, å veit at han bare vil mitt beste. han ville feks ALDRI stukket av om jeg hadde blitt gravid første gang vi hadde hatt sex eller noe. han vil virkelig ha meg, å det skremmer vannet av meg! Anonymous poster hash: 57178...67d
Gjest Awzm me Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 jeg har så lyst til å tenke sånn! men hva om jeg mister en av mine beste venner? er det mulig å bare være venner etter noe sånt?? jeg kjenner han jo godt, å veit at han bare vil mitt beste. han ville feks ALDRI stukket av om jeg hadde blitt gravid første gang vi hadde hatt sex eller noe. han vil virkelig ha meg, å det skremmer vannet av meg! Anonymous poster hash: 57178...67d Åh. Skjønner at dette er vanskelig. Og kan være vanskelig å være venner om det skulle blitt slutt. Men jeg tenker også.. om han virkelig vil ha deg så mye så kommer det vel mer skade ut av å bare beholde han som venn, mens han ser virkelig opp til deg. Føler kanskje det hadde blitt en ujevn fordeling i et vennskap, der han er forelsket og ville gjort alt for deg, og du lett kunne utnyttet han, på en måte. Gir deg makten da. Og om du skulle treffe noen andre du liker så tror jeg ikke han hadde klart å være venn med deg lenger heller, dersom han har sterke følelser for deg. Om du liker han, så go for it!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Åh. Skjønner at dette er vanskelig. Og kan være vanskelig å være venner om det skulle blitt slutt. Men jeg tenker også.. om han virkelig vil ha deg så mye så kommer det vel mer skade ut av å bare beholde han som venn, mens han ser virkelig opp til deg. Føler kanskje det hadde blitt en ujevn fordeling i et vennskap, der han er forelsket og ville gjort alt for deg, og du lett kunne utnyttet han, på en måte. Gir deg makten da. Og om du skulle treffe noen andre du liker så tror jeg ikke han hadde klart å være venn med deg lenger heller, dersom han har sterke følelser for deg. Om du liker han, så go for it! uff... ja han er borte frem til neste helg igjen nå, så får se hva som skjer. kommer uansett ikke til å legge meg ned for han første kvelden heller. jeg vil vite at det kan fungere før jeg går med på noe så meningsfylt som sex. Anonymous poster hash: 57178...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå