Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten kommer konstant med dyre parfymer, diamantsmykker og i går kom han med en stor (og ekte) revepels til meg. Hvis han ser at jeg har vondt i skuldrene f.eks, masserer han meg. Er jeg sliten etter en lang dag, kommer han med en drink. Når jeg våkner om morgenen, med bustete hår og alt mulig, sier han at jeg er pen og at han elsker meg. Han holder ingen hemmeligheter fra meg, og er alltid ærlig. Når han er vekke gir han meg alltid en brukt t-skjorte jeg kan sove med om natten. Og alt dette gjør han uoppfordret.

Jeg setter utrolig stor pris på, og elsker ham veldig mye. Men jeg er ikke på langt nær så snill og perfekt som han, og føler at jeg ikke "fortjener" alt sammen. Jeg vet at han elsker å gjøre meg glad, og det klarer han meget bra.

Det føles bare for bra til å være sant. Jeg blir overøst med oppmerksomheter hele tiden, og vi klikker så utrolig bra. Jeg blir helt GAL og klarer ikke dette. Vi krangler aldri. Ingenting er galt i dette forholdet og det gjør meg syk og det gjør meg til en dårligere kjæreste. Har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg over dette? Har jeg daddy-issues?

Anonymous poster hash: 7177b...143
Videoannonse
Annonse
Skrevet

It's always something...

• Liker 4
Skrevet

Slutt å klag. Tenk om han var den typen som ikke gjorde en dritt? Hvor alt i forholdet ble overlatt til deg og du til slutt ble gal av å møtte være alene i et forhold som er ment for å være for to?

Skrevet

Hadde dumpet hvis noen kom med en ekte revepels til meg... Æsj! Det forteller alt om deres holdninger og hjerteløshet. Nei takk.

Anonymous poster hash: 0a638...b6e
  • Liker 2
Skrevet

ekte revepels?? :sjokkert: han hadde jeg dumpa for lengst hvis han har sånne verdier i livet!

Anonymous poster hash: 55db3...639
  • Liker 3
Skrevet

Snill til å overøse deg med ting og bling du ikke trenger, forærer deg et dyrelik og gjør deg utilpass med alle massasje og omsorgsgreier og gaver du ikke kan gjengjelde: Der har du det som er feil i forholdet.

Han er ikke mye snill. Han gjør at du føler deg underlegen og han støtter tortur av dyr.

Der. Ble det bedre? Værsågod.

Det med å støtte tortur av dyr mener jeg helt dønn seriøst.

• Liker 1
Skrevet

Du kunne prøvd å ha kjæresten min i en uke, og du ville aldri tenkt over at dette plaget deg igjen når du fikk komme til dette kuppet her...

Anonymous poster hash: bea00...f12
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor blir det så ekstreme reaksjoner bare pels blir nevnt? Jeg var oppvokst på 60-tallet, og da var dette helt naturlig. Vi lekte med tantes pelskåper osv.

Jeg tror han kanskje gjør det fordi han bor hjemme hos meg (forholdet er relativt ferskt) og tenker at han må "betale meg" tilbake på en måte. Han er forøvrig en del år yngre enn meg.

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten kommer konstant med dyre parfymer, diamantsmykker og i går kom han med en stor (og ekte) revepels til meg. Hvis han ser at jeg har vondt i skuldrene f.eks, masserer han meg. Er jeg sliten etter en lang dag, kommer han med en drink. Når jeg våkner om morgenen, med bustete hår og alt mulig, sier han at jeg er pen og at han elsker meg. Han holder ingen hemmeligheter fra meg, og er alltid ærlig. Når han er vekke gir han meg alltid en brukt t-skjorte jeg kan sove med om natten. Og alt dette gjør han uoppfordret.

Jeg setter utrolig stor pris på, og elsker ham veldig mye. Men jeg er ikke på langt nær så snill og perfekt som han, og føler at jeg ikke "fortjener" alt sammen. Jeg vet at han elsker å gjøre meg glad, og det klarer han meget bra.

Det føles bare for bra til å være sant. Jeg blir overøst med oppmerksomheter hele tiden, og vi klikker så utrolig bra. Jeg blir helt GAL og klarer ikke dette. Vi krangler aldri. Ingenting er galt i dette forholdet og det gjør meg syk og det gjør meg til en dårligere kjæreste. Har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg over dette? Har jeg daddy-issues?

Har du vært utro og han vet ikke om det?

Anonymous poster hash: 0c39b...834

Skrevet

Du kunne prøvd å ha kjæresten min i en uke, og du ville aldri tenkt over at dette plaget deg igjen når du fikk komme til dette kuppet her...

Anonymous poster hash: bea00...f12

:fnise:

Skrevet

Jeg forbinner ikke å kjøpe noe til deg som å være snill. Kanskje du egentlig ikke liker det du heller? At du har en dårlig samvittighet på grunn av det? Jeg tror det er her problemet ligger.

Skrevet

Ja, det er daddy-issues. Du liker å bli skjemt bort.

Anonymous poster hash: 108e1...5ea
Skrevet

Hvorfor blir det så ekstreme reaksjoner bare pels blir nevnt? Jeg var oppvokst på 60-tallet, og da var dette helt naturlig. Vi lekte med tantes pelskåper osv.

Jeg tror han kanskje gjør det fordi han bor hjemme hos meg (forholdet er relativt ferskt) og tenker at han må "betale meg" tilbake på en måte. Han er forøvrig en del år yngre enn meg.

fordi vi ikke lever på 60tallet lenger... før var det vanlig å røyke under graviditet også. men det betyr ikke at det var bra for det...

Anonymous poster hash: 5e04b...904

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Hvorfor ikke flytte i sammen?

Da gir han seg fort med alt det tullet der hehe

Skrevet

Hadde dumpet hvis noen kom med en ekte revepels til meg... Æsj! Det forteller alt om deres holdninger og hjerteløshet. Nei takk.

Anonymous poster hash: 0a638...b6e

ekte revepels?? :sjokkert: han hadde jeg dumpa for lengst hvis han har sånne verdier i livet!

Anonymous poster hash: 55db3...639

Snill til å overøse deg med ting og bling du ikke trenger, forærer deg et dyrelik og gjør deg utilpass med alle massasje og omsorgsgreier og gaver du ikke kan gjengjelde: Der har du det som er feil i forholdet.

Han er ikke mye snill. Han gjør at du føler deg underlegen og han støtter tortur av dyr.

Der. Ble det bedre? Værsågod.

Det med å støtte tortur av dyr mener jeg helt dønn seriøst.

Håper ikke dere spiser kjøtt, litt lei av slik dobbelmoral. ;)

Til TS: blabla, stakkars deg. FOR snill? Skjønner at det kan være irriterende å være sammen med en tøffel uten egne meninger, men han viser bare at han er glad i deg. Sett litt pris på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...