AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg har skrevet med to stk som jeg finner interessante på sukker utfra mach, profil-tekster og bilder. Det var jeg som tok kontakt, og fikk raskt svar, noe jeg ble veldig glad for Men nå har det seg at meldingene går veeeeeldig trådt, det er som regel jeg som må "dra de i gang" med spm osv. Men jeg får alltid svar, og det tar ikke lang tid heller...uansett alltid hver dag. Men begge disse skriver sååå lite, og veldig lite inspirerende. Begge vil treffe meg, og jeg dem. Er det bare sånn enkelte gutter er? At de ikke liker å skrive/synes det er vanskelig? Eller er dette et varsel om at de ikke er seriøse nok? Jeg er ute etter noe seriøst selv, men redd for å bli såret...er uansett ikke typen som ligger med noen før jeg kjenner dem godt og er sikker på han og hvor vi har hverandre + har truffet vedkommende flere ganger, så kan ikke bli lurt der heldigvis da Anonymous poster hash: 1f702...41c Anonymous poster hash: 1f702...41c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Dette lurer jeg også på...ingen som har noen tanker eller gidder å svare? Anonymous poster hash: 1f702...41c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Venninna til TS forresten, så skriver under hennes bruker...hvis noen lurer Anonymous poster hash: 1f702...41c
Gjest Raindrops Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Betyr ikke nødvendigvis noe som helst. Ikke alle synes det er like gøy å kommunisere skriftlig og bli kjent på den måten, meg selv inkludert, så jeg ville heller prøvd å fått til et møte så fort som mulig enn å sitte å knote på tastaturet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå