Gå til innhold

Usikker på hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fredag var jeg på vors hvor jeg kom i prat med en veldig hyggelig gutt som var veldig sjarmerende og søt. Mot slutten av kvelden møtte jeg ei venninne jeg har kranglet en del med i det siste på utenfor utestedet vi var på. Først klemte vi hverandre og vi sa begge unnskyld og greier. Så begynte vi plutselig å krangle igjen og jeg husker ikke hvordan. Jeg kan bli litt emosjonell når jeg drikker og denne kvelden hadde jeg drukket en del. Så jeg satt meg på en benk utenfor utestedet og gråt. Plutselig var gutten der. Han satt seg ned ved siden av meg og spurte hva som var galt. Jeg sa jeg hadde kranglet med ei venninne, da la han armen sin rundt meg og trakk meg litt inntil han. Jeg husker at han luktet utrolig godt og at jeg følte meg plutselig veldig mye bedre da han holdt rundt meg. Litt vanskelig å forklare, men det var liksom trygt. Klokka var nesten tre og han skjønte jeg var veldig full så han lurte på om det kanskje var tide på å dra hjem. Noe jeg mente var en god ide, så vi hentet jakkene våre og delte taxi hjem (vi bor i samme studentby). Vi sa ikke noe når vi satt i taxien, jeg bare hadde hodet mitt på skulderen hans og han holdt meg i den ene hånden og strøk på den. Han fulgte meg til døren og han kysset meg før vi sa hade. Jeg ble så utrolig sjarmert av han og det at jeg følte meg trygg på en måte når han holdt rundt meg føltes veldig godt. Jeg la han til på facebook på lørdag, men han har ikke godtatt enda. Jeg vil møte han igjen og håper bare jeg ikke skremte han ved at jeg satt og gråt. Og at det at han kysset meg og sånn, kun var fordi han hadde drukket. Jeg kunne sikkert fått nummeret hans av de som var på vorset og som kjente han fra før av, men vil ikke virke for masete. Bør jeg bare vente eller høre om jeg kunne fått nummeret hans av en felle bekjent?

Hilsen ei usikker jente på 21

Anonymous poster hash: fbf3a...fcf
Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg hadde venta. Det er jo ikke lenge siden du la han til. Det er langt ifra alle som sjekker FB hver dag. Ikke ta sorgen på forskudd:) Gi det noen dager til før du tenker mer på det.

Skrevet

Jeg håper virkelig dette er annerledes for din skyld; men jeg har opplevd nesten nøyaktig det samme selv, og da var faktisk gutten bare ute etter å bli med hjem for du vet hva...:( Selv om han var sååå herlig og øm og det liksom var noe i lufta, virket som han oppriktig brydde seg osv.

Jeg er 30 år og har vært i "gamet" lenge, både hatt kjærester, samboer, flørter, sjekket og blitt sjekket opp...og jeg kunne ønske noen hadde sagt til meg en gang at: er han interessert så tar han kontakt, han gjør en innsats for da tenker jo han på deg også! :klem1: Dette har stemt for meg i 100 % av tilfellene faktisk, der jeg har måtte være den som tok mest initiativ har han alltid kun vært ute etter sex eller det har endt i brudd og ikke vært noe bra forhold. Vet ikke om dette har med saken å gjøre, men vil bare si det...dele min erfaring :rosaengel:

Skrevet

Han godtok ikveld og vi pratet en del. Jeg ville ikke spørre om å møtes sånn med engang, vi er jo begge opptatt med eksamner og slikt en stund framover og.

- TS

Anonymous poster hash: fbf3a...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...