AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hei. Jeg og kjæresten bestemte oss for å ta pause for 1 uke siden. Han spilte konsert på lørdag med et band han er trommis i, altså 6 dager etter av vi slo opp. Da bandet hans skulle presantere han sa de: Dette er Johan og han er singel. I det de sa han var singel tok han av seg skjorta, og jentene hyla. Er det ikke dårlig gjort når vi tok en pause i forholdet for 1 uke siden? Anonymous poster hash: 81d18...507
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Pause er mye godt det samme som å være singel. Det er som å si at "egentlig så vil jeg være singel eller skaffe meg ny kjæreste, men hvis jeg ikke får til det, så er du grei nok". 3
Gjest TheRighteous Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Hmm.. Jo, det syns jeg er veldig dårlig gjort! Uakseptabelt når dere som du skrev har pause.. 1
Neket Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Kjeft nå heller på kompisene hans. Og la nå stakkars gutten få leke litt stjerne og få groupiene til å hyle litt! 1
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Kjeft nå heller på kompisene hans. Og la nå stakkars gutten få leke litt stjerne og få groupiene til å hyle litt! Du skal pinadø se de fikke pule også. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Hva er vitsen med en pause? Hva forventer du han gjør under en pause? Var dere begge tydelige på dette mellom hverandre ? Altså kommuniserte dere hva reglene er for denne pausen deres før dere gikk inn i det? Virker heller som om han tok det som om det var slutt, og bekreftelsen fikk du på en måte av kompisene hans når de sa han var singel og "typen" din reiv av seg skjorta. Anonymous poster hash: db45b...fe8 2
Gjest Oblivion Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Hei. Jeg og kjæresten bestemte oss for å ta pause for 1 uke siden. Han spilte konsert på lørdag med et band han er trommis i, altså 6 dager etter av vi slo opp. Da bandet hans skulle presantere han sa de: Dette er Johan og han er singel. I det de sa han var singel tok han av seg skjorta, og jentene hyla. Er det ikke dårlig gjort når vi tok en pause i forholdet for 1 uke siden? Anonymous poster hash: 81d18...507 Aiai, vel, det virker som om du er den som tenker at dere har pause -han har blitt singel. Var du på konserten?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Var han trommisen til bandet fra Trondheim som spilte på Steinkjer på lørdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå