Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 13 som er litt forelska i en fyr i klassen min. Vet ikke helt om jeg kan si at jeg er forelska siden vi knapt har snakket med hverandre, men jeg synes i allefall han er veldig kjekk og snill. I forrige uke kalte han meg pen også, og jeg er fortsatt glad når jeg tenker på det. Vi har egentlig ikke snakket noe, men jeg har litt lyst å bli kjent med han ogsånt. Har tenkt på å snakke med han på facebook men blir det litt rart i og med vi ikke kjenner hverandre? Og hva skal jeg liksom si? Setter stoor pris på svar!

Anonymous poster hash: 9dcfe...db8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få svar fra en mann i 30-åra.

Gjør det!

"Normalen" er jo at vi gutta tar steget, men jeg synes flere jenter skal være først ute og. Blir mye bedre for oss på begge sider av gjerdet..:)

Anonymous poster hash: b11bd...9bb
Skrevet

1. Vær deg selv.

2. Ha tro på deg selv.

3. Hva gjør du oppe så sent? :P

Skrevet

1. Vær deg selv.

2. Ha tro på deg selv.

3. Hva gjør du oppe så sent? :P

jo greit det men hva skal jeg si? (oppe sent pga la meg sent i går og sto opp i 4 tida idag)

Skrevet

please

Skrevet

jo greit det men hva skal jeg si? (oppe sent pga la meg sent i går og sto opp i 4 tida idag)

Oida, dårlig døgnrytme burde du ta tak i når før det blir en vane!!!! Trust me, i know! Var et sovedyr under hele 14- 16åralderen.

Men synes du burde snakke til han. Er dere på ungdomsskolen?

Du kan jo begynne å snakke med han på skolen først. Og så blir videre kjent ved å snakke på fb. Om man bare snakker på nettet kan det fort bli en vane å bare snakke der, og nesten ignorere hverandre i virkeligheten, igjen, trust me- i know...

Skrevet

Skriv hei på facebook, og spør hva han holder på med. :)

Anonymous poster hash: aece5...42a
Skrevet

blir det weird å poke han og så sende det her: "sorry at jeg poka deg trodde du var noen andre"

Skrevet

Ikke gjør noe som helst.

Anonymous poster hash: 1f7e3...af7
Skrevet

Ikke gjør noe som helst.

Anonymous poster hash: 1f7e3...af7

eh hvorfor ikke

• Liker 1
Skrevet

Skriv hei på facebook, og spør hva han holder på med. :)

Anonymous poster hash: aece5...42a

blir ikke det litt rart siden vi ikke kjenner hverandre? aghrg jeg har ikke peiling på å være sosial

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...