AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hei. Jeg er ei jente på 13 som er litt forelska i en fyr i klassen min. Vet ikke helt om jeg kan si at jeg er forelska siden vi knapt har snakket med hverandre, men jeg synes i allefall han er veldig kjekk og snill. I forrige uke kalte han meg pen også, og jeg er fortsatt glad når jeg tenker på det. Vi har egentlig ikke snakket noe, men jeg har litt lyst å bli kjent med han ogsånt. Har tenkt på å snakke med han på facebook men blir det litt rart i og med vi ikke kjenner hverandre? Og hva skal jeg liksom si? Setter stoor pris på svar! Anonymous poster hash: 9dcfe...db8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Du skal få svar fra en mann i 30-åra. Gjør det! "Normalen" er jo at vi gutta tar steget, men jeg synes flere jenter skal være først ute og. Blir mye bedre for oss på begge sider av gjerdet.. Anonymous poster hash: b11bd...9bb
oeas Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 1. Vær deg selv. 2. Ha tro på deg selv. 3. Hva gjør du oppe så sent?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 1. Vær deg selv. 2. Ha tro på deg selv. 3. Hva gjør du oppe så sent? jo greit det men hva skal jeg si? (oppe sent pga la meg sent i går og sto opp i 4 tida idag) Anonymous poster hash: 9dcfe...db8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 please Anonymous poster hash: 9dcfe...db8
Gjest Awzm me Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 jo greit det men hva skal jeg si? (oppe sent pga la meg sent i går og sto opp i 4 tida idag) Anonymous poster hash: 9dcfe...db8 Oida, dårlig døgnrytme burde du ta tak i når før det blir en vane!!!! Trust me, i know! Var et sovedyr under hele 14- 16åralderen. Men synes du burde snakke til han. Er dere på ungdomsskolen? Du kan jo begynne å snakke med han på skolen først. Og så blir videre kjent ved å snakke på fb. Om man bare snakker på nettet kan det fort bli en vane å bare snakke der, og nesten ignorere hverandre i virkeligheten, igjen, trust me- i know...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Skriv hei på facebook, og spør hva han holder på med. Anonymous poster hash: aece5...42a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 blir det weird å poke han og så sende det her: "sorry at jeg poka deg trodde du var noen andre" Anonymous poster hash: 9dcfe...db8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Ikke gjør noe som helst. Anonymous poster hash: 1f7e3...af7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Ikke gjør noe som helst. Anonymous poster hash: 1f7e3...af7 eh hvorfor ikke Anonymous poster hash: 9dcfe...db8 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Skriv hei på facebook, og spør hva han holder på med. Anonymous poster hash: aece5...42a blir ikke det litt rart siden vi ikke kjenner hverandre? aghrg jeg har ikke peiling på å være sosial Anonymous poster hash: 9dcfe...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå