AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg er veldig fascinert av filmen "Ikke uten min datter". I filmen så slutter den jo med at de kommer seg til Tyrkia, og ikke noe mer. Jeg har googlet litt og virker som faren er død, men hvordan går det med datteren i dag lurer jeg på. Finner ikke noe info om dette. Jeg hadde blitt bra forbanna om faren min hadde lurt meg på denne måten, tvunget meg til å bo i et muslimsk land. Anonymous poster hash: 00280...0ae
Gjest s@nd Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 (endret) De kom seg trygt hjem, og moren startet å jobbe for å få kvinner og barn i samme situasjon bort fra utrygge land. Men jeg vet ingenting om datteren.. Endret 17. november 2013 av s@nd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Les bok nummer to? Anonymous poster hash: b982e...045 1
Gjest Aria. Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Mulig faren er død nå, men leste et sted at han lagde en dokumentar "without my daughter" som visstnok forteller hans side av fortellingen, at ting var annerledes i virkeligheten... Anyway, de kom seg i det minste tilbake til USA, datteren lever sikkert et vanlig liv der ??
Wolfmoon Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 http://aeispeakers.com/speakerbio.php?SpeakerID=1030 Google er din venn 1
Rotemor Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 http://aeispeakers.com/speakerbio.php?SpeakerID=1030 Google er din venn Har noen vært ufine der? Siden var sperret...
Wolfmoon Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Har noen vært ufine der? Siden var sperret... image.jpg Jeg får den fortsatt opp helt fint!?
Rotemor Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Jeg får den fortsatt opp helt fint!? Nå fikk jeg den opp også. Kan ha vært noe med Ipad`en....Er på PC nå.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Mulig faren er død nå, men leste et sted at han lagde en dokumentar "without my daughter" som visstnok forteller hans side av fortellingen, at ting var annerledes i virkeligheten... Anyway, de kom seg i det minste tilbake til USA, datteren lever sikkert et vanlig liv der ?? Jeg hadde aldri tilgitt faren min noe sånt, for en drittsekk. Syns å huske at datteren hadde kontakt med familien i Iran og dro tilbake og besøkte de flere ganger, men nå finner jeg ikke noe om det. Anonymous poster hash: e0cea...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå