Gå til innhold

"Ikke uten min datter" - hva skjedde etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig fascinert av filmen "Ikke uten min datter". I filmen så slutter den jo med at de kommer seg til Tyrkia, og ikke noe mer. Jeg har googlet litt og virker som faren er død, men hvordan går det med datteren i dag lurer jeg på. Finner ikke noe info om dette. Jeg hadde blitt bra forbanna om faren min hadde lurt meg på denne måten, tvunget meg til å bo i et muslimsk land.

Anonymous poster hash: 00280...0ae
Skrevet (endret)

De kom seg trygt hjem, og moren startet å jobbe for å få kvinner og barn i samme situasjon bort fra utrygge land. Men jeg vet ingenting om datteren..

Endret av s@nd
Skrevet

Les bok nummer to?

Anonymous poster hash: b982e...045

• Liker 1
Skrevet

Mulig faren er død nå, men leste et sted at han lagde en dokumentar "without my daughter" som visstnok forteller hans side av fortellingen, at ting var annerledes i virkeligheten... Anyway, de kom seg i det minste tilbake til USA, datteren lever sikkert et vanlig liv der ??

Skrevet

Har noen vært ufine der?

Siden var sperret... image.jpg

Jeg får den fortsatt opp helt fint!?
Skrevet

Jeg får den fortsatt opp helt fint!?

Nå fikk jeg den opp også. Kan ha vært noe med Ipad`en....Er på PC nå.

Skrevet

Mulig faren er død nå, men leste et sted at han lagde en dokumentar "without my daughter" som visstnok forteller hans side av fortellingen, at ting var annerledes i virkeligheten... Anyway, de kom seg i det minste tilbake til USA, datteren lever sikkert et vanlig liv der ??

Jeg hadde aldri tilgitt faren min noe sånt, for en drittsekk. Syns å huske at datteren hadde kontakt med familien i Iran og dro tilbake og besøkte de flere ganger, men nå finner jeg ikke noe om det.

Anonymous poster hash: e0cea...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...