AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 jeg har et problem som jeg trenger litt svar på... har vært sammen med en gutt i to år nå, har vært en del av og på. og har alltid tenkt han var den rette og at jeg elsker han! han har vært en drittsekk før, men har blitt et mye bedre menneske etter vi ble seriøse. tingen er at nå de siste mnd så har jeg blitt utrolig usikker på hvor vi står, jeg har vurdert å gå fra han men vet ikke helt om jeg tør. Jeg er utrolig redd for å bli ensom og savne han! men nå krangler vi hele tiden, og han begynner å bestemme ting. etter han var utro så blir jeg så utrlig lett sint på han, og kan fort begynne å grine. jeg klarer ikke gå fra han for jeg er redd for å angre og elsker å bli kost med, jeg synes ikke han er tiltrekkende lenger, og jeg ser fram til ting vi har planlagt. men jeg begynner å se på andre gutter trenger virkelig hjelp for jeg er så usikker nå, er det verdt å fortsette eller bør jeg bare gå fra han ? Anonymous poster hash: fa2ae...44b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Hvordan var han utro? Anonymous poster hash: 5bb17...3f0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Hvordan var han utro? Anonymous poster hash: 5bb17...3f0 han fant seg en ny kjæreste, mens vi var sammen. det er vel 6 mnd siden nå. når hun var reist vekk ble jeg med han hjem etter byn og innrømte at han hadde gjort en feil. Anonymous poster hash: fa2ae...44b
Skilpadden Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 han fant seg en ny kjæreste, mens vi var sammen. det er vel 6 mnd siden nå. når hun var reist vekk ble jeg med han hjem etter byn og innrømte at han hadde gjort en feil. Anonymous poster hash: fa2ae...44b Han fant seg en ny kjæreste når dere var sammen? Så du innrømte ovenfor han at han hadde gjort feil? Jeg mener ikke å være vrang, men ting du skriver er ikke så lett å tolke, og jeg personlig blir forvirret
Gjest Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Du trenger noen som backer deg opp så du greier å komme deg vekk og være vekk. Han høres ikke ut som noe å samle på. Hovedproblemet ditt er at du mener du trenger kroppskontakt og er redd for å bli ensom. Jobb med deg selv. Du greier deg bra uten en utro dritt som prøver å kontrollere deg. Og gjett hvorfor han er kontrollerende! Han vet selv hvor enkelt det er å være utro. Har du sjekket om du har blitt smittet med noe, forresten.
amanda92 Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 (endret) Han fant seg en ny kjæreste når dere var sammen? Så du innrømte ovenfor han at han hadde gjort feil? Jeg mener ikke å være vrang, men ting du skriver er ikke så lett å tolke, og jeg personlig blir forvirret hehe forklarte meg veldig dårlig her! han innrømte at han hadde gjort en feil Endret 17. november 2013 av amanda92
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Du trenger noen som backer deg opp så du greier å komme deg vekk og være vekk. Han høres ikke ut som noe å samle på. Hovedproblemet ditt er at du mener du trenger kroppskontakt og er redd for å bli ensom. Jobb med deg selv. Du greier deg bra uten en utro dritt som prøver å kontrollere deg. Og gjett hvorfor han er kontrollerende! Han vet selv hvor enkelt det er å være utro. Har du sjekket om du har blitt smittet med noe, forresten. alle veninne mine har backet meg opp tideligere når jeg har ville gått fra han, søsteren min og. men jeg ender alltid opp med å ombestemme meg. men jeg er så usikker på hva jeg vil, og elsker å være rundt han. men nå i det siste har bare alt med han gjort meg sur og irritert. Anonymous poster hash: fa2ae...44b
Skilpadden Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 hehe forklarte meg veldig dårlig her! han innrømte at han hadde gjort en feil Og du tilga han? Uten videre? Etter min livserfaring, så er det slik at om en mann er utro (eller en kvinne, for den saksskyld), så skal du ikke tilgi. Ikke med det samme. For da tar de deg for gitt og tror ''pft, hun der har jeg uansett'. De tenker ikke ''oi, jeg er heldig siden hun fortsatt er min''. Han skal rett og slett gjøre alt han kan, om han isåfall måtte slikke føttene dine, for at du skal tilgi han. Jeg syns helt ærlig ikke det er verdt å forsøke på nytt. Den tilliten du hadde bygd opp til han, har han ødelagt for alltid. Du kan nok slutte å tenke på det, men innerst inne vil du aldri kunne ha glemt det helt, eller tilgitt han for godt. Det er min erfaring. Fortalte han hvorfor han var utro da?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 alle veninne mine har backet meg opp tideligere når jeg har ville gått fra han, søsteren min og. men jeg ender alltid opp med å ombestemme meg. men jeg er så usikker på hva jeg vil, og elsker å være rundt han. men nå i det siste har bare alt med han gjort meg sur og irritert. Anonymous poster hash: fa2ae...44b ja har sjekket meg Anonymous poster hash: fa2ae...44b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Og du tilga han? Uten videre? Etter min livserfaring, så er det slik at om en mann er utro (eller en kvinne, for den saksskyld), så skal du ikke tilgi. Ikke med det samme. For da tar de deg for gitt og tror ''pft, hun der har jeg uansett'. De tenker ikke ''oi, jeg er heldig siden hun fortsatt er min''. Han skal rett og slett gjøre alt han kan, om han isåfall måtte slikke føttene dine, for at du skal tilgi han. Jeg syns helt ærlig ikke det er verdt å forsøke på nytt. Den tilliten du hadde bygd opp til han, har han ødelagt for alltid. Du kan nok slutte å tenke på det, men innerst inne vil du aldri kunne ha glemt det helt, eller tilgitt han for godt. Det er min erfaring. Fortalte han hvorfor han var utro da? nja, tok en stund før vi ble sammen igjen. jeg sa hele tiden at jeg ikke ville bli sammen med han pga det. nå sier han at han aldri kommer til å gjøre det igjen fordi han vet hvordan det er å miste meg og at det er meg han vil være sammen med. han sier til og med at han ser for seg at vi kommer til å bli gammle sammen. jeg klarer ikke slutte å tenke på det, jeg tenker på det hele tiden og blir sjalu av å tenke på det. men det verste er at jeg vet jeg kan få bedre enn han så hvorfor jeg ikke klarer å gå ifra han fatter jeg ikke. kanskje jeg begynner å se på han som bare en venn ? jeg har jo helt fint klart meg uten han i noen mnd så da kan jeg umulig elske han Anonymous poster hash: fa2ae...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå