Gå til innhold

Hvor sjekker jeg opp jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg jenter å sjekke opp, føler at jeg ikke har noe sjangs på grunn av alderen min (16) ettersom alt av uteliv på byen er for de som er 18+. Finnes det andre steder eller måter å sjekke opp jenter på bortsett fra fest på byen? Kan nevne at jeg bor i Trondheim.

PS. Ikke si at jeg bør prøve meg på de i klassen, jeg er ikke interessert i noen av de.

Anonymous poster hash: 95332...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningssenter? Andre fritidsaktiviteter? Nett? Jenter på skolen som ikke er i klassen?

Skrevet

Kanskje ikke treningssenter, men alt det andre? Nett? Andre jenter på skolen?

Anonymous poster hash: 7364c...995

Skrevet

Treningssenter? Andre fritidsaktiviteter? Nett? Jenter på skolen som ikke er i klassen?

Hvor møter jeg jentene fra andre klasser da, de jeg ikke har noen bekjentskap til?

Anonymous poster hash: 95332...6c8

Skrevet

I skolegården? I kantina? På ungdomssone (har både ungdomsskolen og VGS her i hvertfall, vet ikke om det er overalt? I min ungdom het det ungdomsklubb). På fritidsaktiviteter for ungdom. Har du noen interesser?

Skrevet

Hvorfor ikke treningssenter? Der jeg trener henger ungdommene etter hverandre hele tiden. Selv liker jeg best å TRENE når jeg er der, men ser tenåringene har flere ting gående samtidig, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...