AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hvor finner jeg jenter å sjekke opp, føler at jeg ikke har noe sjangs på grunn av alderen min (16) ettersom alt av uteliv på byen er for de som er 18+. Finnes det andre steder eller måter å sjekke opp jenter på bortsett fra fest på byen? Kan nevne at jeg bor i Trondheim. PS. Ikke si at jeg bør prøve meg på de i klassen, jeg er ikke interessert i noen av de.Anonymous poster hash: 95332...6c8
Sissan1 Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Treningssenter? Andre fritidsaktiviteter? Nett? Jenter på skolen som ikke er i klassen?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Kanskje ikke treningssenter, men alt det andre? Nett? Andre jenter på skolen? Anonymous poster hash: 7364c...995
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Treningssenter? Andre fritidsaktiviteter? Nett? Jenter på skolen som ikke er i klassen? Hvor møter jeg jentene fra andre klasser da, de jeg ikke har noen bekjentskap til?Anonymous poster hash: 95332...6c8
Sissan1 Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 I skolegården? I kantina? På ungdomssone (har både ungdomsskolen og VGS her i hvertfall, vet ikke om det er overalt? I min ungdom het det ungdomsklubb). På fritidsaktiviteter for ungdom. Har du noen interesser?
Sissan1 Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Hvorfor ikke treningssenter? Der jeg trener henger ungdommene etter hverandre hele tiden. Selv liker jeg best å TRENE når jeg er der, men ser tenåringene har flere ting gående samtidig, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå