adiva Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurer på hvor jeg kan finne billig flybillett til Tampa, florida? Reisen skal foregå i mai, så det er jo ikke lenge til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Prøv ebookers.no, eller KLM/Northwest - de har USA-kampanje nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2004 Jaja, ser ikke ut til jeg får dratt likevel, pga den hersens jobben ikke kan gi meg fri.. Fan heller, jeg hadde så lyst!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linek Skrevet 3. desember 2004 #4 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå ble det jo ikke aktuelt for deg...men selv skal jeg dit i påsken 2005. Jeg testet ut en haug med forskjellige linker på nettet for å finne rimeligste billett. Endte opp med KLM der jeg fikk T/R Bergen - Tampa for 4.970,- MEN vær obs på at det lønner seg å være tidlig ute. Om jeg ønsker de samme avgangene nå (med samme selskap) så må jeg opp i over ni tusen!!! Jeg bestilte ca. 6 måneder på forhånd. www.klm.com Gleder meg! Hilsen linek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 3. desember 2004 #5 Del Skrevet 3. desember 2004 Ser at du ikke skal dra alikevel, men kommer uansett med et tips. Ofte kan du finne billge biletter til amerikanske storbyer. Innenriks biletter i USA kjøper du på nett og de er veldig rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå