Gå til innhold

Tips til restauranter i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tips til noen rimelige restauranter i Oslo. Slike hvor man kan spise seg mett til under 150 kroner.

Har ikke så mye penger for tiden, men synes det er koselig å gå ut og spise med venninner eller samboer en gang i blant.

Gjerne noen som ikke er så langt unna sentrum/enkelt å komme til fra sentrum.

Jeg vet om en restaurant ihvertfall, og det er ricebowl, hvor flesteparten av hovedrettene koster under 100 kroner. Men det blir jo litt kjedelig å gå dit hver gang.

Skrevet

Mucho Mas på Grunerløkka - morsom texmex til en billig penge :)

Skrevet

Har kan du søke på prisnivå, meny, typ emat osv.. og lese litt om de forskjellige stedene

Spisekartet

Skrevet

Curry & Ketchup Restaurant på Majorstua (adresse Kirkev. 51) har både god og rimelig mat. Tror den dyreste retten kostet 99 kroner...

Skrevet

Nambo på Majorstua.

Gjest care
Skrevet

Bambus på majostuen. Thai mat til rundt 150 kroner. Nam :wink:

Skrevet

Delicatessen på Grünerløkka! herlig tapas! :P

Skrevet

Djengi's khan,eller mr hong.Den siste ligger på rosenkrantz gate,den første på torgata husker ikke nummer,begge er mongolske restauranter og har en kjempegod buffet til 150 kr tror jeg,da kan du spise så mye du orker

Skrevet

Mamma Rosa på Karl Johan serverer kjempegode pizzaer, på ekte italiensk vis!

Skrevet

Henger meg med "Midnattsol" og anbefaler NAMBO! :sikle:

..nyyyyyydelig mat, hyggelig betjening og rimelige priser.

PS: Husk å bestille bord!

Skrevet
Djengi's khan [...] på torgata

Husker jeg spiste her en gang. Jeg nevnte ettertrykkelig for dem at jeg har matintoleranse for kjøtt, men siden de steker maten på samme "stekeplate" (sånn stor man steker mat på), hadde de alikevel klart å få kjøtt i maten min, noe jeg oppdaget litt for sent. :cry:

Og så gikk det som det måtte gå... :kvalm:

Skrevet
Curry & Ketchup Restaurant på Majorstua (adresse Kirkev. 51) har både god og rimelig mat. Tror den dyreste retten kostet 99 kroner...

Vet ikke om den har åpnet igjem, men den ble stengt med øyeblikkelig virkning under de hygeniske kontrollene i fjor... :(

Skrevet

Hvis du tar deg en tur på Grønland kan du få et herlig ndisk måltid til godt under 150 kroner.

Gjest 3llie
Skrevet

Café Mistral (Majorstuveien 41) og Bambus (Kirkeveien 57) liker jeg veldig godt.

Er forresten ganske sikker på at Curry & Ketchup har åpnet igjen, gikk forbi der forrige uke og da var det fult med folk.

Skrevet

Må bare nevne mitt nye favorittsted: Villa Paradiso på Grunerløkka. Jan Vardøens siste sted. En "ekte" italiensk pizzeria. Pizzaene der er himmelske og det er ikke dyrt. Tror de fleste pizzaer lå på mellom 90 og 130 kroner.

Gjest Phair
Skrevet
Må bare nevne mitt nye favorittsted: Villa Paradiso på Grunerløkka. Jan Vardøens siste sted. En "ekte" italiensk pizzeria. Pizzaene der er himmelske og det er ikke dyrt. Tror de fleste pizzaer lå på mellom 90 og 130 kroner.

Også er det 100% røykfritt og det funker som bare det :P

Skrevet

Stakkars deg lunacia.Spiser du ikke kjøtt?

Skrevet

C&K på Majorstua ble åpnet ikke lenge etterpå og har vært åpent siden.

Skrevet

Også er det 100% røykfritt og det funker som bare det :P

Det var veldig ikke røykfritt da jeg var der for noen uker siden.

Men nå er uansett alt røykfritt snart :)

Gjest Phair
Skrevet

Det var veldig ikke røykfritt da jeg var der for noen uker siden.

Men nå er uansett alt røykfritt snart :)

Hva er det sant??? Jeg var der for snart to uker siden og da var det ingen ting??? Kanskje de har kvelds og dag røyking da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...