LunaLuna Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg skal kjøpe ny stekeovn, og det virker helt håpløst å velge ut. Det eneste jeg vet sikkert at jeg ønsker er at jeg vil ha integrert og at den skal være lav på energibruk. Er det noen der ute som har tips til hva jeg skal se etter og hvilke merker som er bra? Bør jeg ha selvrens og i såfall hvilken type?
LunaLuna Skrevet 17. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2013 Hva er budsjettet ditt? Det vet jeg ikke helt heller, på elkøp selger de ovner fra 1500 til 29000. Jeg er bare en vanlig person jeg... Hva er vanlig tror du?
Gjest Kim Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Hva slags bruker er du? Slenger du inn en pizza i ny og ne eller liker du å bake, helsteke kjøtt etc?
LunaLuna Skrevet 17. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2013 Hva slags bruker er du? Slenger du inn en pizza i ny og ne eller liker du å bake, helsteke kjøtt etc? Den vil bli brukt mest til steking av kjøtt og fisk og sånt, litt pizza, ikke noe særlig baking.
LunaLuna Skrevet 17. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2013 En slik. Takk for tips, men hva er det som gjør den bra?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Takk for tips, men hva er det som gjør den bra? Diger!
LunaLuna Skrevet 17. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2013 Diger! Åja, men det tror jeg ikke er så viktig, jeg vil nok helst ha en i helt vanlig størrelse
Serafina. Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Velg en som er stor inni ovnen. Det er stor forskjell på hvor store de er innvendig. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Åja, men det tror jeg ikke er så viktig, jeg vil nok helst ha en i helt vanlig størrelse Velg en som er stor inni ovnen. Det er stor forskjell på hvor store de er innvendig. Nemlig.
Gjest Kim Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Vanlig størelse. Dvs 60 cm bredde er det vanlige, klart det er deilig med større ovn, men ikke mange har kjøkkenskap som passer til slikt, Hadde jeg vert deg hadde jeg søkt på finn.no etter en Gaggenau utstillingsmodell. Har sett noen til rundt 13K Blandt de aller beste merkene der ute, veldig jevn temperatur og de fleste modellene har pyrolyse.
Serafina. Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Vil bare presisere at jeg mener en som er standard 60 cm. Det er veldig stor forskjell på hvor store de er innvendig. Utrolig irriterende med en ovn som er liten inni, da brett og alt til den er mindre.
Gjest Kim Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Vil bare presisere at jeg mener en som er standard 60 cm. Det er veldig stor forskjell på hvor store de er innvendig. Utrolig irriterende med en ovn som er liten inni, da brett og alt til den er mindre. Så klart, men husk at ovnsvolumet kan si noe om hvor godt ovnen er isolert og derved også hvor god ovnen er til å holde jevn temperatur.
lulle Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Jeg ville valgt en ovn med stenger som holdt brettet oppe når man trakk det ut. Ellers er varmluft viktig, det samme er prolyse. 1
LunaLuna Skrevet 17. november 2013 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2013 Takk for tips. De fra Gaggenau så veldig fine ut, jeg skal være på utkikk. Er det noen som har noen merker å tipse om hvis jeg skal kjøpe på feks elkøp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå