AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg har endelig blitt mamma og vil tattovere barnets navn på kroppen min, noe jeg har tenkt på i flere år. Men er litt usikker på hvor på kroppen, forslag? Jeg har fra før av en tattovering i nakke og en på høyre skulder. Dere som ikke liker tattoveringer trenger ikke kommentere Anonymous poster hash: b176d...cef
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Hva synes du selv er smakfullt? Hva vil du trives med når du er 90 år og pleierne på sykehjemmet skal dusje deg? Det avgjør hvor du plasserer en tatto. Ikke hva andre mener er moderne. Anonymous poster hash: d3225...b47 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Ikke gjør det.. Ser så tacky og harry ut. Så får du plutselig flere barn om noen år, så blir du seende ut som en nedtagget bussbu til slutt.. Anonymous poster hash: 04b81...9e0 10
Stormborn Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Om du absolutt skal ta det ville jeg hatt det bak på skulderen eller et annet sted som kan skjules og ikke hatt det med digre bokstaver! Jeg hadde ikke lit det om pappa hadde navnet mitt på seg
Gjest MammatilTiana Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Har selv lyst å tatovere barnet mitt sitt navn og har tenkt å ta det innsiden av hånden v\ håndleddet.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Under foten? Anonymous poster hash: 22368...8a0 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Virker som at dere trur at jeg vil ha d midt i panna. Har ingen planer om det. Er heller ikke ute etter hva som er moderne, vil bare ha forslag. Å ha tatovering som gammel oog skrukkete bryr jeg meg ikke om, har to fra før av. Hadde blitt rørt om en av mine foreldre hadde tatovert mitt navn. Jeg skrev at de som er imot tatovering ikke trenger å kommentere og da er det jo typisk at adere gjør det, barnslig! Har selv lyst å tatovere barnet mitt sitt navn og har tenkt å ta det innsiden av hånden v\ håndleddet. Er det jeg har tenkt på men det er så "vanlig" Anonymous poster hash: b176d...cef 1
Tøytigern Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Virker som at dere trur at jeg vil ha d midt i panna. Har ingen planer om det. Er heller ikke ute etter hva som er moderne, vil bare ha forslag. Å ha tatovering som gammel oog skrukkete bryr jeg meg ikke om, har to fra før av. Hadde blitt rørt om en av mine foreldre hadde tatovert mitt navn.Jeg skrev at de som er imot tatovering ikke trenger å kommentere og da er det jo typisk at adere gjør det, barnslig! Er det jeg har tenkt på men det er så "vanlig" Anonymous poster hash: b176d...cef Nå synes jeg du virket barnslig... Men det er kanskje bare meg. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Jeg er fan av tatoveringer, men synes man skal være forsiktig med navn, også på barna. For det første er det veldig vanlig, "alle" gjør det nå, og dette er fremtidens tribal, delfin eller stjerner. For det andre ser jeg ikke helt at det er så innmari kult for ungene når de blir voksne. Jeg synes det er bedre å velge en mer subtil variant, hvor man finner noe som symboliserer foreldreskap og barna. Har flere venner som har gjort dette, og da har de både en fin tatovering, og en symbolikk som de og ungene kjenner til. Her er flere ting som er greit å tenke gjennom: http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Tatoverer-barna-pa-kroppen--7372320.html Anonymous poster hash: cfbd1...f81 1
Monsterkid Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 langs siden av magen, kanskje. får du flere barn - kan du liste dem nedover der.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Ikke gjør det.. Ser så tacky og harry ut. Så får du plutselig flere barn om noen år, så blir du seende ut som en nedtagget bussbu til slutt.. Anonymous poster hash: 04b81...9e0 Dette. Dette blir heller ikke bedre at du kaller det ‹‹tattovering››. Er det mulig å bli mer trailer trash? Anonymous poster hash: 9b4ed...758 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Er du redd for å glemme navnet? Skriv det ned på en lapp heller.Anonymous poster hash: 15be4...b63 3
miramis Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Virker som at dere trur at jeg vil ha d midt i panna. Har ingen planer om det. Er heller ikke ute etter hva som er moderne, vil bare ha forslag. Å ha tatovering som gammel oog skrukkete bryr jeg meg ikke om, har to fra før av. Hadde blitt rørt om en av mine foreldre hadde tatovert mitt navn. Jeg skrev at de som er imot tatovering ikke trenger å kommentere og da er det jo typisk at adere gjør det, barnslig! Er det jeg har tenkt på men det er så "vanlig" Anonymous poster hash: b176d...cef Er ikke "imot" tattoveringer, har selv blekk, men å tattovere navn, datoer og sitater er JÆVLIG TACKY! Sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå