Gå til innhold

hvor tattovere barnets navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig blitt mamma og vil tattovere barnets navn på kroppen min, noe jeg har tenkt på i flere år. Men er litt usikker på hvor på kroppen, forslag?

Jeg har fra før av en tattovering i nakke og en på høyre skulder.

Dere som ikke liker tattoveringer trenger ikke kommentere :)

Anonymous poster hash: b176d...cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du selv er smakfullt? Hva vil du trives med når du er 90 år og pleierne på sykehjemmet skal dusje deg?

Det avgjør hvor du plasserer en tatto. Ikke hva andre mener er moderne.

Anonymous poster hash: d3225...b47
  • Liker 2
Skrevet

Ikke gjør det.. Ser så tacky og harry ut. Så får du plutselig flere barn om noen år, så blir du seende ut som en nedtagget bussbu til slutt..

Anonymous poster hash: 04b81...9e0
  • Liker 10
Skrevet

Om du absolutt skal ta det ville jeg hatt det bak på skulderen eller et annet sted som kan skjules og ikke hatt det med digre bokstaver! Jeg hadde ikke lit det om pappa hadde navnet mitt på seg :P

Gjest MammatilTiana
Skrevet

Har selv lyst å tatovere barnet mitt sitt navn og har tenkt å ta det innsiden av hånden v\ håndleddet. :)

Skrevet

Under foten?

Anonymous poster hash: 22368...8a0
  • Liker 3
Skrevet

Virker som at dere trur at jeg vil ha d midt i panna. Har ingen planer om det. Er heller ikke ute etter hva som er moderne, vil bare ha forslag. Å ha tatovering som gammel oog skrukkete bryr jeg meg ikke om, har to fra før av. Hadde blitt rørt om en av mine foreldre hadde tatovert mitt navn.

Jeg skrev at de som er imot tatovering ikke trenger å kommentere og da er det jo typisk at adere gjør det, barnslig!

Har selv lyst å tatovere barnet mitt sitt navn og har tenkt å ta det innsiden av hånden v\ håndleddet. :)

Er det jeg har tenkt på men det er så "vanlig" :)

• Liker 1
Skrevet

Virker som at dere trur at jeg vil ha d midt i panna. Har ingen planer om det. Er heller ikke ute etter hva som er moderne, vil bare ha forslag. Å ha tatovering som gammel oog skrukkete bryr jeg meg ikke om, har to fra før av. Hadde blitt rørt om en av mine foreldre hadde tatovert mitt navn.

Jeg skrev at de som er imot tatovering ikke trenger å kommentere og da er det jo typisk at adere gjør det, barnslig!

Nå synes jeg du virket barnslig... Men det er kanskje bare meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fan av tatoveringer, men synes man skal være forsiktig med navn, også på barna. For det første er det veldig vanlig, "alle" gjør det nå, og dette er fremtidens tribal, delfin eller stjerner. For det andre ser jeg ikke helt at det er så innmari kult for ungene når de blir voksne.

Jeg synes det er bedre å velge en mer subtil variant, hvor man finner noe som symboliserer foreldreskap og barna. Har flere venner som har gjort dette, og da har de både en fin tatovering, og en symbolikk som de og ungene kjenner til.

Her er flere ting som er greit å tenke gjennom:

http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Tatoverer-barna-pa-kroppen--7372320.html

Anonymous poster hash: cfbd1...f81
  • Liker 1
Skrevet

langs siden av magen, kanskje. får du flere barn - kan du liste dem nedover der.

Skrevet

Ikke gjør det.. Ser så tacky og harry ut. Så får du plutselig flere barn om noen år, så blir du seende ut som en nedtagget bussbu til slutt..

Anonymous poster hash: 04b81...9e0

Dette. Dette blir heller ikke bedre at du kaller det ‹‹tattovering››. Er det mulig å bli mer trailer trash?

Anonymous poster hash: 9b4ed...758

• Liker 1
Skrevet

Er du redd for å glemme navnet? Skriv det ned på en lapp heller.

Anonymous poster hash: 15be4...b63

• Liker 3
Skrevet

Er ikke "imot" tattoveringer, har selv blekk, men å tattovere navn, datoer og sitater er JÆVLIG TACKY! Sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...