AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg har falt pladask for en fyr, mens han virker litt usikker og vil ta tiden til hjelp. (Jeg skjønner ikke hvorfor, for vi er jo perfekte for hverandre på alle områder, for helsike!) Jeg innser vel at toget muligens har gått og at han kanskje bare lurer på hvordan han skal gå frem, og gruer meg til å bli avvist. Hvordan best stålsette seg og forberede seg på dette? Noen tips? Og hvordan klare å få tankene over på andre ting, slik at jeg kommer meg gjennom dagene? Han foreslo å ringes på onsdag, så jeg regner med det er da det kommer...og jeg vil helst bare ringe og høre stemmen hans hele tiden... Argh...skal aldri la meg selv komme i denne situasjonen igjen... Anonymous poster hash: 5ede2...4fa
Miesn1 Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Feilen man gjør er å investere for mye i en person man nettopp har møtt og som man ikke er sikker på kan gjengjelde de samme følelsene. Man kan ikke styre følelser og hvem man faller for, men et par bra tips er: 1. Hold mulighetene åpne: bare fordi du er interessert i han ene og alene så ikke slutt å se deg rundt etter andre også og gi andre en sjanse. Du har hørt det før, men det er flere fisker i havet. Ikke se deg blind på den ene. 2. Skift fokus på noe annet: Hold deg opptatt med jobb/venner/osv. Det får deg til å hvile tankene litt og fokusere på noe annet, selv om det bare er for et par timer. 3. Ikke overanalyser. Enten liker han deg, ellers så gjør han det ikke. Hva er det verste som kan skje? At han ikke liker deg på samme måte? Du klarte deg fint før du møtte han, du klarer deg fint uten han også. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Takk for gode råd. Skulle ønske man kunne styre følelsene sine... Anonymous poster hash: 5ede2...4fa 1
zen Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Hvis det hjelper: Se på det som en opplevelse vi alle skal gjennom, og innta en aksepterende holdning mens du betrakter reaksjonene dine. "Sånn føles det". En mann mindre til du møter den rette
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Hvis det hjelper: Se på det som en opplevelse vi alle skal gjennom, og innta en aksepterende holdning mens du betrakter reaksjonene dine. "Sånn føles det". En mann mindre til du møter den rette Takk, jeg ser at det er slik jeg må tenke, men det gjør innihampen vondt likevel, siden jeg aldri har møtt noen som ham og trodde han var den rette... Har jo ikke blitt offisielt avvist ennå, men jeg ser jo at det er den veien det går... Får ikke sove en gang.... Anonymous poster hash: 5ede2...4fa
zen Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Takk, jeg ser at det er slik jeg må tenke, men det gjør innihampen vondt likevel, siden jeg aldri har møtt noen som ham og trodde han var den rette... Har jo ikke blitt offisielt avvist ennå, men jeg ser jo at det er den veien det går... Får ikke sove en gang.... Anonymous poster hash: 5ede2...4fa Du vet innerst inne at du takler det, og at du etter en stund får det like fint som du hadde det før du møtte han. Nå skal du (kanskje) bare oppleve en av konsekvensene av å være i gamet! Alternativet var jo å aldri være i gamet for å unngå dette, og da hadde du ikke fått nyte tiden med han i det hele tatt Brett opp armene. "Let's go get the shit kicked out of us by love!" som de sa i Love Actually.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå