Gå til innhold

LightInTheBox.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer/ handlet på denne nettsiden? Lurer på om det er trygt.

Anonymous poster hash: 64694...4d1
Skrevet

Jg handlet noen av fjordårest julegaver og jeg følte det var trygt :) Fikk varene på døra tilogmed.

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte konfirmasjonskjolen til datteren ifjor, og hun kjøpte seg en ny kjole nå til juleballet. Veldig fornøyd. konfirmasjonskjolen var meget godt sydd og veldig god kvalitet. Kjolen hun kjøpte nå kostet 140,- og var meget bra til den prisen. Må flytte litt på den ene skulderstroppen, de har bommet litt når den ble sydd på, men det er en liten bagatell. Når plagget er sendt får du en sporingskode, der kan du følge sendingen nesten time for time. Sikkert ikke siste gangen vi handler der.

• Liker 1
Skrevet

Jg handlet noen av fjordårest julegaver og jeg følte det var trygt :) Fikk varene på døra tilogmed.

handlet du for under 200kr? altså tollgrensen :)

Skrevet (endret)

Ja :)

Endret av frksølekopp
Skrevet

handlet du for under 200kr? altså tollgrensen :)

Ja :P

• 11 måneder senere...
Skrevet

Er det gratis å registrere seg / være medlem / kjøpe ting der? eller må man betale månedspris eller tilleggspris eller noe?

Anonymous poster hash: 78182...216
Skrevet

Jeg handlet for 290 kr og regnet med å måtte betale ca 100 ekstra i toll eller moms eller hva det nå er, og ble litt sjokkert da jeg fikk en regning på 390 kr i "gebyrer for administrasjon og fortolling" eller noe i den duren.

Hadde ingen problemer med lightinthebox i seg selv.

Anonymous poster hash: 4a919...f23
Skrevet

Jeg handlet for 290 kr og regnet med å måtte betale ca 100 ekstra i toll eller moms eller hva det nå er, og ble litt sjokkert da jeg fikk en regning på 390 kr i "gebyrer for administrasjon og fortolling" eller noe i den duren.

De krevde sikkert 25% moms OG toll. :bolledeig: jippiii, håper den grensen blir hevet til 500 nå altså..

Skrevet

men er det gratis å være medlem / registrere seg på siden, og hvis man kjøper noe derfra betaler man liksom bare for det man kjøper + fraktkostnader / toll / mums osv eller er det sånn at lightinthebox.com åsså skal ha noe av betalingen for at du får lov å handle der eller noe?

Anonymous poster hash: 78182...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...