AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hei. Jeg bor et sted nord i Akershus hvor det enda ikke er lagt opp slik at man kan bestille vanlig bredbånd fra f.eks Telenor (og siden dette sikkert ikke kan gjelde så mange steder, tar jeg denne anonym). Løsningen hos meg ble først å benytte meg av Direct Connect som gjør at man kan motta internett via en slags radiosender, men etter et år med ustabilt, dyrt nett med lav hastighet, så orket jeg ikke å bruke det lengre. Så jeg bestilt meg en hjemmerouter og tok i bruks Banzais 3G nett. Dette fungerer omtrent like bra som Direct Connect, og årsaken til dette er nok i følge banzai at jeg bor helt på grensen til deres dekningsområde. Fordelen er jo at det er hakket billigere enn Direct Connect, men jeg begynner å bli utrolig lei av ustabiliteten og den dårlige dekningen. Så er det noen som har forslag til noen andre alternativer til hvordan jeg kan få bedre internettilgang? Anonymous poster hash: 90f5f...93a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Tja, ICE? Vet ikke om de er så billige men. Ellers er det vel kabeltv, men det har du vel allerede sjekket ut. Anonymous poster hash: 099e7...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå