Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Det reklameres med at aplesidereddik virker slankende. Det sies at forbrenningen skal øke og bli jevnere? Stemmer dete? Er det nen som har opplevd vektreduksjon ved å bruke eplecidereddik?
momo Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 Jeg og min kjære gikk på eplesideredikk for en stund tilbake, vi prøvde det i ca 2 måneder, i denne perioden levde han som normalt, mens jeg trente annenhver dag og spist sundt og mindre. I løpet av de 2 månedene gikk ikke jeg ned et eneste gram, mens min kjære gikk ned 6 kg. Så gudene vet om det hjelper eller ikke. Jeg tror ikke det. :-) :-)
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #3 Skrevet 7. mai 2004 Den hjelper deg i slankeprosessen på den måten at syre virker sultdempende, dvs at den får maten til å holde seg lenger i magesekken, slik at du ikke blir så fort sulten igjen. Men den er ikke slankende i seg selv.
Nigella Skrevet 8. mai 2004 #4 Skrevet 8. mai 2004 Kjenner flere som har prøvd, men bare en som fikk noen virkning. Hun fikk halsbrann...
-Fisken- Skrevet 8. mai 2004 #5 Skrevet 8. mai 2004 Nope, det gjør det ikke.. DEt er bevist. Hvis du tar deg et søk her inne, finner du masse om det samme emnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå