AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Ikke for mange dagene siden tok x'en min kontakt og lurte på om jeg kunne fortelle han hvorfor det ble slutt mellom oss, og at jeg måtte være 100% ærlig med han. Det må legges til at det er over 10 år siden det ble slutt. Jeg fortale han hvorfor jeg gjordet det slutt og jeg la ikke skjul på noe som helst for han ba meg om å være 100% ærlig. Jeg sporte om han var klar for alt sammen og om han virkelig ville høre dette å det ville han. La som sagt ikke skjul på noe, jeg la alle kortene på bordet og jeg kan vel innrømme at jeg var vel litt vel frekk også når jeg la fram alt sammen også. Nå begynner han å skal kreve penger hos meg, fordi han hadde kjøpt en del røyk til meg når vi var sammen. Når vi var sammen så var det en selvfølge at jeg skulle få røyk hos han hvis han hadde penger (i følge han) men nå etter at han har fått høre hvorfor det ble slutt så krever han pengen tilbake, da har jeg bare lånt dem. Burde jeg gi han en sum penger tilbake, eller skal jeg bare la være å svare han og leve videre? Anonymous poster hash: c1dd5...941
Gjest ghej75 Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Huff, kan godt skjønne at det ble slutt ut i fra denne smakebiten på personligheten hans vi fikk her. For all del, be ham kontonummeret hans og gi ham pengene tilbake, hvis du ikke har økonomiske problemer selv. Det er vel ikke store summer det er snakk om? Hadde en eks da jeg var ung og dum som insisterte på å ta med seg gaver han hadde gitt meg da det ble slutt. Det er egentlig veldig greit med slike bekreftelser på at du har tatt det rette valget
Hecubaa Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Jeg tenker at de røykpakkene burde han ha kommet over på de ti årene og at den saken er "foreldet". 2
SoftKitty Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Han skal ha penger for noe han sa han spanderte for 10 år siden? Da hadde jeg ledd av ham og sagt "sorry men det skjer ikke" og ikke giddet prate mer med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Litt spesielt å kreve penger for røyk når det er 10 (!) år siden det ble slutt. Sliter han med bruddet eller noe? Psykiske problemer? Anonymous poster hash: f2f38...0ea
Avalon Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Personlig tror jeg at jeg hadde ignorert kravet om å betale tilbake, det er tross alt 10 år siden! Hvis du ikke ignorerer det, og vil betale tilbake, så betal det røyk faktisk kostet for 10 år siden. Regner med et var billigere da!
Gjest Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Ignorer han. En gave som var gitt og forbrukt for 10 år siden! Hva tenker mannen med. Hadde egentlig vært gøy å se han prøve å dra deg til forliksrådet med denne saken. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Han har tydeligvis fått egoet knust av din ærlighet, så han "tar igjen" på den eneste måten han klarte å tenke seg frem til. Men ja, bekrefter nok at du tok det rette valget den gang. Han kan absolutt ikke kreve de pengene, men hvis du har råd til det, kan du bare overføre en sum du mener er rimelig, og etter det - kutte kontakten helt. Tror at jeg personlig hadde sluttet å svare bare. Anonymous poster hash: b87a3...baa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå