AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Har flere ganger nå opplevd at kvinner her tar kontakt på PM, sier et eller annet som tilsier at de er interessert i meg, spør etter masse personlig informasjon og så forsvinner som dugg for solen. Begynner nå å merke at dette fenomenet trigger paranoien min. Er det sånn at noen av dere kvinner her inne lager et slags "register" over menna som er her, og bruker "romantisk interesse" som et knep til å få informasjon at av oss? At dere rett og slett bondefanger oss, og så deler informasjon om oss med hverandre? Som en slags svarte-liste over de av oss som kanskje ikke alltid er like politisk korrekte i forhold til syn på kvinner? Si ifra her (gjerne som anonymbruker) dersom du enten har delt eller mottatt slik informasjon om de mannlige brukerne her inne. Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 1
Gjest Morgun Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg har et arkiv på fire hyllemeter over mannfolka her inne og får stadig vekk henvendelser om utån av mapper. Den tykkeste mappen er på seks cm. 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Menna? "Mannfolka", "mannebeina", "Cyber-Tarzan'ene", baby! Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 "Mannfolka", "mannebeina", "Cyber-Tarzan'ene", baby! Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 Mennene blir det i bestemt flertall. 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Jeg leste jo om en bruker her for ca. et års tid tilbake som mange av de kvinnelige brukerne hadde utvekslet informasjon om. Tror han endte opp med å slette seg. Hadde visst deitet ei her inne, noe som ikke hadde gått så bra, og så rottet hun og andre seg sammen for å gjøre ham til hat-objekt nummer en......ikke at jeg har deitet noen her da, men det viser jo at fenomenet eksisterer. eller ihvertfall har eksistert her før. Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Mennene blir det i bestemt flertall. Ta ritalinen din, så klarer du kanskje å konse om det som er tema her. Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 5
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Ta ritalinen din, så klarer du kanskje å konse om det som er tema her. Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 Konsentrere, heter det. 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Konsentrere, heter det. R-I-T-A-L-I-N Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 1
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 R-I-T-A-L-I-N Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 Har ikke A-d-h-d. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Brukes det mot deg seinere da? Nei, jeg har ikke delt info videre.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Brukes det mot deg seinere da? Nei, jeg har ikke delt info videre. Brukes det mot deg seinere da? Nei, jeg har ikke delt info videre. Nei, det har ikke skjedd så langt. Men jeg frykter at den nåværende har kontakt med den forrige, og den før det igjen, og så er det de andre to som har advart hun nåværende om meg....eller noe sånn. At de har en slags "klubb". Og nå sitter de en eller annen plass og ler av meg mens de leser over PM-svarene mine. Kan jo så klart hende jeg bare er paranoid. Var på fylla i går, så det kan jo ha noe med det å gjøre. Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Har flere ganger nå opplevd at kvinner her tar kontakt på PM, sier et eller annet som tilsier at de er interessert i meg, spør etter masse personlig informasjon og så forsvinner som dugg for solen. Begynner nå å merke at dette fenomenet trigger paranoien min. Er det sånn at noen av dere kvinner her inne lager et slags "register" over menna som er her, og bruker "romantisk interesse" som et knep til å få informasjon at av oss? At dere rett og slett bondefanger oss, og så deler informasjon om oss med hverandre? Som en slags svarte-liste over de av oss som kanskje ikke alltid er like politisk korrekte i forhold til syn på kvinner? Si ifra her (gjerne som anonymbruker) dersom du enten har delt eller mottatt slik informasjon om de mannlige brukerne her inne. Anonymous poster hash: 4f4ad...7c8 Tenkt på det samme, nå har ikke jentene forsvunnet, men jeg har ikke turt å møte dem. Man vet jo ikke engang om dem er jenter. Anonymous poster hash: f180a...e83
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Hva intensjonen er kan man jo ikke alltid vite, men å aldri oppgi veldig personlig informasjon på et anonymt forum bør være en tommelfingerregel. Om jeg hadde fått slike meldinger ville jeg svart at jeg ikke svarer på slike spørsmål og blokkert vedkommende om de ikke hadde gitt seg. Anonymous poster hash: d19f6...f9d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Tenkt på det samme, nå har ikke jentene forsvunnet, men jeg har ikke turt å møte dem. Man vet jo ikke engang om dem er jenter. Anonymous poster hash: f180a...e83 Hvordan klarte du å avsløre meg? Jeg er et romvesen uten kjønn.
Gjest Gunfreak Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Hvordan klarte du å avsløre meg? Jeg er et romvesen uten kjønn. Nei du er et kjønn uten romvesen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Hvordan klarte du å avsløre meg? Jeg er et romvesen uten kjønn. Profilbildet:-) Men seriøst man kan ikke vite hvem som er bak brukerkontoene. Anonymous poster hash: f180a...e83
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Profilbildet:-) Men seriøst man kan ikke vite hvem som er bak brukerkontoene. Anonymous poster hash: f180a...e83 Keep tellin' yourself that, bro. Anonymous poster hash: 13dfc...db7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Hehe, nei, men jeg har spurt flere jeg kjenner her inne om de vet hvem den og den brukeren er, og så har jeg jo fått litt info og diverse annet. Men har ikke vært fordi jeg har vært interessert. Anonymous poster hash: 9e63c...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå