Gå til innhold

Hva er den lengste joggeøkten du har hatt - i minutter og timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på den lengste joggeøkten du har hatt. Jeg har trent opp kondisjonen gradvis og i dag klarte jeg å jogge halvannen time usammenhengende med høyt tempo. Er så glad for at jeg ser resultatene av jobben jeg har gjort. :D

Anonymous poster hash: 14841...f61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 km på 2 t og 22 min. ikke særlig fort. Men jeg er utholdende :-) Hvor langt kom du på den halvannen timen?

Skrevet (endret)

Jeg synes det er dødelig kjedelig å jogge, så jeg presser meg til rundt 20 min :fnise:

Det sitter for det meste i hodet, men jeg tipper jeg kanskje kunne jogget det dobbelt hvis jeg ikke hadde kjedet meg ihjel før den tid.

Endret av FruHudson
Skrevet

2,5-3 timer. Orienteringsløp er ikke kjedelig. :)

Anonymous poster hash: 3e5ec...3c2
Skrevet

22 km på 2 t og 22 min. ikke særlig fort. Men jeg er utholdende :-) Hvor langt kom du på den halvannen timen?

Løp cirka 1, 4 mil. Jeg var stiv da jeg kom hjem, for å si det mildt, men var herlig :-)
Utrolig godt gjort å jogge i 2 og 1\2 time :) Ga meg masse motivasjon å lese det!

Skrevet

Jeg synes det er dødelig kjedelig å jogge, så jeg presser meg til rundt 20 min :fnise:

Det sitter for det meste i hodet, men jeg tipper jeg kanskje kunne jogget det dobbelt hvis jeg ikke hadde kjedet meg ihjel før den tid.

Kjedelig? Neida, så lenge du har god musikk og liker å tenke\har god fantasi, så er det helt topp å jogge. :D

Skrevet (endret)

Rundt tre timer er den lengste løpeturen jeg har vært på. Dette var en kosetur i skogen med en venninne, og vi ble begge overrasket over at vi hadde løpt såpass lenge. Hvor langt vi kom på disse tre timene er dog et annet spørsmål... x)

Det lengste jeg har løpt med tid er 21 km, og på det brukte jeg mellom 1t og 45 min. og 1t og 55 min., husker ikke helt konkret, begynner å bli en stund siden. haha.

Men ja, fremgang er helt fantastisk! Og det er ikke så mye som skal til for å merke at det går fremover heller:)

Endret av Eira.
Skrevet

Løp cirka 1, 4 mil. Jeg var stiv da jeg kom hjem, for å si det mildt, men var herlig :-)
Utrolig godt gjort å jogge i 2 og 1\2 time :) Ga meg masse motivasjon å lese det!

Korreksjon: 1,5 mil :)

Skrevet

Rundt 70 min. Har i grunn ikke prøvd å jogge lenger enn det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

2,5-3 timer. Orienteringsløp er ikke kjedelig. :)

Anonymous poster hash: 3e5ec...3c2

Rundt tre timer er den lengste løpeturen jeg har vært på. Dette var en kosetur i skogen med en venninne, og vi ble begge overrasket over at vi hadde løpt såpass lenge. Hvor langt vi kom på disse tre timene er dog et annet spørsmål... x)

Det lengste jeg har løpt med tid er 21 km, og på det brukte jeg mellom 1t og 45 min. og 1t og 55 min., husker ikke helt konkret, begynner å bli en stund siden. haha.

Så sporty folk det er her :) Kjempebra gjort!

• Liker 1
Skrevet

10 minutter .... og det var jogging..

Skrevet

En time. 8 km. Og da var jeg i bedre form enn nå... Huff!

Anonymous poster hash: c0598...8a9

Skrevet

10 minutter .... og det var jogging..

:fnise: For seks år siden ble jeg sliten nesten med en gang, problemet var at jeg spurtet og var så oppgitt når jeg ble sliten med engang.

En time. 8 km. Og da var jeg i bedre form enn nå... Huff!

Anonymous poster hash: c0598...8a9

Det er mulig å trene seg opp igjen. Har du klart det før, vil du klare det igjen! :)

Skrevet

Er dere galne? Det absolutt lengste tipper jeg er 12 minutter..

Anonymous poster hash: 04add...dff
Skrevet (endret)

Kjedelig? Neida, så lenge du har god musikk og liker å tenke\har god fantasi, så er det helt topp å jogge. :D Anonymous poster hash: 14841...f61

Har god musikk på, en jeg blir så utrolig fokusert på tiden. Stirrer på tidtakeren hele tiden, noe som gjør at det virker som om tiden går saktere. Huff, hodet mitt er ikke glad i jogging :P

Endret av FruHudson
Skrevet

Det må være den gangen i 9. klasse da gymlæreren bestemte seg for å aktivisere meg ved å jage meg med en ridepisk i tjue minutter før jeg kollapset.

Er i grunn jævlig stolt. Over at jeg holdt ut i tjue minutter, altså, ikke ridepisken.

Gjest bustyvel
Skrevet

1 time og 2 minutter, 10 km. Men det er lenge siden gitt.

Gjest Elastica
Skrevet

Den lengste joggeøkten jeg har hatt var min første halvmaraton på 1:59. Senere forbedret jeg tiden til 1:40. Og det føltes jammen mer slitsomt å løpe 2,1 mil på 1:40 enn på 1:59. :ler:

Gjest Belle âme
Skrevet

5 timer(!!!)

Det var sikkert 75% gåing med bestevenninna mi men det var gøy :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...