Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt over en ukestid nå har jeg hatt en følelse på at noe er galt i forholdet. Akkurat som om noe ikke stemmer. Samtidig har jeg blitt sjalu av meg, har alltid vært litt sjalu - men nå har det plutselig blitt verre uten å vite hvorfor.. Bare tanken på at Sambo skal begynne å trene og kunne se på andre damer som har mye finere kropp enn meg gjør vondt! Jeg er så redd for å miste han, redd for at jeg skal bli for kjedelig at han plutselig vil søke spenning.. Jeg har sagt dette til han at jeg føler at noe er galt. Og spørt om det er noe, men han sier at det ikke er noe. Jeg har til å med snakket om utroskap og hvor reseptløst jeg synes det er.. Og han er helt enig. (Høres helt gal ut nå..)

Jeg skjønner ikke hva det er med meg! Det gjør så vondt.. Det gjør så vondt at jeg noen ganger har lyst å si at det er slutt. Men jeg vil jo ikke gjøre det slutt! Jeg elsker han så ubeskrivelig høyt. Ble sånn etter en abort jeg tok, kan det være reaksjoner etter aborten? Noen som har hatt en sånn følelse før? :grine:

Anonymous poster hash: 4d11f...eee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er instinktene dine som varsler deg om at noe er galt. Snakk om det til samboeren og se hva han sier og gjør.

Anonymous poster hash: b4f08...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...