Gå til innhold

Liten "nettpose" til mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter slike små "nettposer" som du kan legge frukt o.l oppi slik at barnet kan smake på uten å sette i halsen. Håper noen skjønner hva jeg mener :fnise:

Hva heter dette, og hvor får man tak i dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnashus

Jeg tittet på nettsiden deres, men fant ikke.

Skal se om jeg finner en butikk i nærheten også. Vet du hva de posene heter?

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant på nettsiden til babyshop. http://www.babyshop.no/diverse

Har ikke vært på nettsiden til barnashus, men har sett det i butikken. Babaysho har i allefall.

Åhhh! Supert, tusen takk! :D

Har sikkert letet på feil sted, er ikke så godt kjent med babybutikker :fnise:

Skrevet

Apoteket :)

Takk!

Så kjekt å få tips når en er helt på bærtur!

Nå blir det ei lita tantetulle som får smake på mye godt! :danse:

Skrevet (endret)

Her har de det på lekebutikker med litt utvalg av babyutstyr også :)

Edit: forresten en genial oppfinnelse som har blitt masse brukt her !

Endret av -Mala-
Gjest Keikolina
Skrevet

Hvorfor visste jeg ikke dette for 4 år siden? Ha ha, så genialt.

Skrevet

Vi har Umami Taste Teaser, synes det er mye mer trivelig med silikonnett enn "trådnett". :)

Oooo!

Stilig! Takk for tips!

Supert at den tåler maskinvask også!

Hvor lenge kan man bruke en slik med et "trådnett" før det må skiftes, kan de vaskes?

Skrevet

Trådnett vaskes for hånd, bruk gjerne en tannbørste til å gni med. Ikke gi banan i trådnett, det blir bare gris og veldig vanskelig å vaske. :)

Anonymous poster hash: d7a95...5c0

• Liker 1
Skrevet

Har ikke vært noe problem å vaske nettet i oppvaskmaskinen heller, men vasker de kjapt for hånd først for og eventuelt ta bort rester av skall og biter.

Vasker etter hver gang og har 5 nett :)

Skrevet

Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ?

Anonymous poster hash: 5cdb8...3bf
Skrevet

Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ?

joda, men syns det er både enklere og mange flere muligheter med å bruke et sånt nett :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Jepp!

Har aldri sett vitsen med de ekle nettene. Det er da ikke farlig at de får klumper i munnen.

Skrevet

Jepp!

Har aldri sett vitsen med de ekle nettene. Det er da ikke farlig at de får klumper i munnen.

Er vel mer det at det kan settes i halsen, skal ikke store biten til før ungen blir blå.

Gjest Magdalene
Skrevet

Er vel mer det at det kan settes i halsen, skal ikke store biten til før ungen blir blå.

Barn setter ytters sjelden mat fast i halsen. De har så supertakknemlige brekningsrefleks

Gjest pysepusen
Skrevet

Joda, gjør begge deler :) Nettet er genialt når vi andre spiser så kan hun kose seg med det - og jeg får endelig spist middag uten baby på fanget!
  • Liker 1
Skrevet

Poenget for vår del var at babyen kunne sitte med denne selv, så slapp vi å mate. Veldig godt å kunne spise samtidig, og konsentrere meg om min egen mat.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...