Avalon Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg er på jakt etter slike små "nettposer" som du kan legge frukt o.l oppi slik at barnet kan smake på uten å sette i halsen. Håper noen skjønner hva jeg mener Hva heter dette, og hvor får man tak i dem?
Avalon Skrevet 17. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2013 Barnashus Jeg tittet på nettsiden deres, men fant ikke. Skal se om jeg finner en butikk i nærheten også. Vet du hva de posene heter? 1
Pooo Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Jeg fant på nettsiden til babyshop. http://www.babyshop.no/diverse Har ikke vært på nettsiden til barnashus, men har sett det i butikken. Babaysho har i allefall.
Avalon Skrevet 17. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg fant på nettsiden til babyshop. http://www.babyshop.no/diverse Har ikke vært på nettsiden til barnashus, men har sett det i butikken. Babaysho har i allefall. Åhhh! Supert, tusen takk! :D Har sikkert letet på feil sted, er ikke så godt kjent med babybutikker
Avalon Skrevet 17. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2013 Apoteket Takk! Så kjekt å få tips når en er helt på bærtur! Nå blir det ei lita tantetulle som får smake på mye godt!
Bolla! Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 (endret) Her har de det på lekebutikker med litt utvalg av babyutstyr også Edit: forresten en genial oppfinnelse som har blitt masse brukt her ! Endret 17. november 2013 av -Mala-
Gjest Keikolina Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Hvorfor visste jeg ikke dette for 4 år siden? Ha ha, så genialt.
Stinelin Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Vi har Umami Taste Teaser, synes det er mye mer trivelig med silikonnett enn "trådnett".
Avalon Skrevet 17. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2013 Vi har Umami Taste Teaser, synes det er mye mer trivelig med silikonnett enn "trådnett". Oooo! Stilig! Takk for tips! Supert at den tåler maskinvask også! Hvor lenge kan man bruke en slik med et "trådnett" før det må skiftes, kan de vaskes?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Trådnett vaskes for hånd, bruk gjerne en tannbørste til å gni med. Ikke gi banan i trådnett, det blir bare gris og veldig vanskelig å vaske. Anonymous poster hash: d7a95...5c0 1
Bolla! Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Har ikke vært noe problem å vaske nettet i oppvaskmaskinen heller, men vasker de kjapt for hånd først for og eventuelt ta bort rester av skall og biter. Vasker etter hver gang og har 5 nett
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ? Anonymous poster hash: 5cdb8...3bf
Bolla! Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ? Anonymous poster hash: 5cdb8...3bf joda, men syns det er både enklere og mange flere muligheter med å bruke et sånt nett
Gjest Magdalene Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ? Anonymous poster hash: 5cdb8...3bf Jepp! Har aldri sett vitsen med de ekle nettene. Det er da ikke farlig at de får klumper i munnen.
Avalon Skrevet 18. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 18. november 2013 Jepp! Har aldri sett vitsen med de ekle nettene. Det er da ikke farlig at de får klumper i munnen. Er vel mer det at det kan settes i halsen, skal ikke store biten til før ungen blir blå.
Gjest Magdalene Skrevet 18. november 2013 #18 Skrevet 18. november 2013 Er vel mer det at det kan settes i halsen, skal ikke store biten til før ungen blir blå. Barn setter ytters sjelden mat fast i halsen. De har så supertakknemlige brekningsrefleks
Gjest pysepusen Skrevet 18. november 2013 #19 Skrevet 18. november 2013 Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ? Anonymous poster hash: 5cdb8...3bf Joda, gjør begge deler Nettet er genialt når vi andre spiser så kan hun kose seg med det - og jeg får endelig spist middag uten baby på fanget! 1
Stinelin Skrevet 18. november 2013 #20 Skrevet 18. november 2013 Er det ingen her som bruker tskje for å skrape ut mos fra pære/eple/banan etc for å gi babyer mat å smake på lengre ? Anonymous poster hash: 5cdb8...3bf Poenget for vår del var at babyen kunne sitte med denne selv, så slapp vi å mate. Veldig godt å kunne spise samtidig, og konsentrere meg om min egen mat. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå