Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han er interessert, uten at vi har kommet dit at noen har uttrykt det verbalt?

Anonymous poster hash: 6d421...23b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noen gang forsøkt å vise deg hvor sterk han er? Kanskje ved å løfte deg, eller ved å kaste en stein veldig langt? I så fall er han interessert.

• Liker 3
Skrevet

Det varierer jo fra gutt til gutt. Ting jeg har merket opp gjennom årene:

Umiddelbart:

-Han klarer bokstavelig talt ikke å ta øynene fra deg

-Han viser tydelig at han lytter til deg når du snakker ved å nikke og smile og å holde blikkontakt

-Han tar initiativ til å treffes

-Han tar kontakt selv om han ikke har noe spesielt han skal si eller spørre deg om

Etter litt dating:

-Han fortsetter å ta kontakt, også på dagtid, selv om han allerede har fått deg til sengs

-Han ber deg med på ting og du treffer kanskje noen av vennene hans

-Han er tilgjengelig

-Han deler personlige ting med deg, f.eks. om barndom, familieforhold eller opplevelser som har preget ham (trenger ikke være noe alvorlig, bare personlig)

Skrevet

Har han noen gang forsøkt å vise deg hvor sterk han er? Kanskje ved å løfte deg, eller ved å kaste en stein veldig langt? I så fall er han interessert.

Haha nei det har jeg faktisk til gode å se han gjøre :P

Skrevet

Haha nei det har jeg faktisk til gode å se han gjøre :P

Ok, men dette er overførbart til andre måter å imponere på. Har han spilt gitar for deg? Skrytt av jobben/utdannelsen sin? Fortalt at han har gode karakterer? Lagt ut om hvor mye han har imot pels og rasisme?

Skrevet

Ok, men dette er overførbart til andre måter å imponere på. Har han spilt gitar for deg? Skrytt av jobben/utdannelsen sin? Fortalt at han har gode karakterer? Lagt ut om hvor mye han har imot pels og rasisme?

Det har han. Har skrytt om utdanningen og karrierelivet hans. Han har også vært beleilig tilstede de gangene jeg trenger hjelp til noe.Har det noe å si?

Han gir meg ofte komplimenter, observerer ting som fks. tja håret mitt?

Og jeg merker jo at han ser et sekund lengere enn normalt..

Skrevet

Det har han. Har skrytt om utdanningen og karrierelivet hans. Han har også vært beleilig tilstede de gangene jeg trenger hjelp til noe.Har det noe å si?

Han gir meg ofte komplimenter, observerer ting som fks. tja håret mitt?

Og jeg merker jo at han ser et sekund lengere enn normalt..

Han høres interessert ut.

Skrevet

Håpe håpe :D:D

Skrevet

Hva annet er det jeg bør ser etter for å finne ut av dette da? :P

Skrevet

Hvordan situasjoner er det dere møtes i da? Hvordan er samtalene mellom dere enten i virkeligheten eller via nett? Tar han initiativ, følger han opp med egne spørsmål og slike ting? Hvis det er tydelig at han ønsker å drive samtalene mellom dere videre så er jo det et bra tegn.

Anonymous poster hash: d4cdc...e99
Skrevet

Hvordan situasjoner er det dere møtes i da? Hvordan er samtalene mellom dere enten i virkeligheten eller via nett? Tar han initiativ, følger han opp med egne spørsmål og slike ting? Hvis det er tydelig at han ønsker å drive samtalene mellom dere videre så er jo det et bra tegn.

Anonymous poster hash: d4cdc...e99

Vi treffes i arbeidssammenheng.

Ja det gjør han jo, men vi har ikke all verdens tid å snakke på ettersom vi jobber på seperate avdelinger.

Men når vi først prater er det han som tar initiativ..og drar den gjerne over i mer casual samtaleemner selvom vi i all hovedsak snakker arbeid når jeg først tiltaler han.

Skrevet

Mannfolk, hvordan avslører dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...