AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Vi har datet litt,men begge er fortsatt aktive på samme datingside.Han er nesten alltid online når jeg logger inn der - uansett om det er hverdag eller lørdagskveld. Vi chatter ofte,og han svarer når jeg sender ham mld,så jeg vet han virkelig er der ,der og da. Han har i tillegg latterlig mange damer på fbooken sin som en kompis av meg gjenkjenner fra diverse andre nettdatings sider,og jeg ser flere jeg husker selv også. Det er gamle,unge,stygge,pene,mørke,lyse..kort sagt alle slags mennesker med kvinnekjønn mellom bena - uten noen særlig flere fellesfaktorer enn det virker det som..Men så går det alltid en stund,og så er de ikke fbvenner lengre.Regner med det er damene som unfriender ham og ikke omvendt...Hittil har ca.60 damer slettet ham som fbook venn på noen mnd.Jeg har holdt regnskap m.dette fordi jeg synes det er så mye...eller er det ikke det? Er det vanlig på dating sider at voksne mannfolk holder på sånn bare for oppmerksomhets skyld,og blir avhengig? (Og jada - jeg har overvåket ham på dette feltet,men det er altså fordi dette "storforbruket " av damer gjør meg usikker.Har spurt ham en gang,han svarte litt surt at han fortsatt var singel og ikke gjorde noe galt. Men at han kunne slette profilene sine om jeg ville.Han har også sagt noen ganger fra eget initiativ at han vil slette seg - men ingenting skjer.Derfor jeg lurer på om han er avhengig?) Anonymous poster hash: 185f9...bab
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Han vil bare ha fitte, akkurat som alle menn. De blir aldri voksne dessverre. Og en er aldri nok, så fort de har tømt seg i en er det på den neste. 0 moral. Anonymous poster hash: 89c5d...828 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Støtter deg over her. Mange menn en skuffende enkle og svikefulle når de får sjansen. Anonymous poster hash: 3b39f...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Støtter deg over her. Mange menn en skuffende enkle og svikefulle når de får sjansen. Anonymous poster hash: 3b39f...6f0 Jepp! Ikke alle, men typen som ts beskriver er klassisk eksempel på en som har havna i 40-årskrisa og vil ta en Rune Rudberg. Har en venninne som har datet noen sånne og det ender aldri bra! Menn som har masse venninner på face og er på fylla hver helg= nei takk tenker jeg vi sier. Anonymous poster hash: 89c5d...828
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Enig! Anonymous poster hash: 3b39f...6f0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Du eg ikke seriøst fortsatt interessert?Anonymous poster hash: 21e8f...2aa
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Menn på 40 år med eller uten midtlivskrise har vel like stor rett til å drive med nettdating som andre. Det er mer skremmende at du holder regnskap på hvilke kvinner som ikke lenger er venner med han på Facebook. Tyder kanskje på at du har litt for mye tid? Anonymous poster hash: 47264...01a
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Vi har datet litt,men begge er fortsatt aktive på samme datingside.Han er nesten alltid online når jeg logger inn der - uansett om det er hverdag eller lørdagskveld. Vi chatter ofte,og han svarer når jeg sender ham mld,så jeg vet han virkelig er der ,der og da. Han har i tillegg latterlig mange damer på fbooken sin som en kompis av meg gjenkjenner fra diverse andre nettdatings sider,og jeg ser flere jeg husker selv også. Det er gamle,unge,stygge,pene,mørke,lyse..kort sagt alle slags mennesker med kvinnekjønn mellom bena - uten noen særlig flere fellesfaktorer enn det virker det som..Men så går det alltid en stund,og så er de ikke fbvenner lengre.Regner med det er damene som unfriender ham og ikke omvendt...Hittil har ca.60 damer slettet ham som fbook venn på noen mnd.Jeg har holdt regnskap m.dette fordi jeg synes det er så mye...eller er det ikke det? Er det vanlig på dating sider at voksne mannfolk holder på sånn bare for oppmerksomhets skyld,og blir avhengig? (Og jada - jeg har overvåket ham på dette feltet,men det er altså fordi dette "storforbruket " av damer gjør meg usikker.Har spurt ham en gang,han svarte litt surt at han fortsatt var singel og ikke gjorde noe galt. Men at han kunne slette profilene sine om jeg ville.Han har også sagt noen ganger fra eget initiativ at han vil slette seg - men ingenting skjer.Derfor jeg lurer på om han er avhengig?) Anonymous poster hash: 185f9...bab Du holder regnskap`??? Kanskje du skal skaffe deg et liv du også og gi fanden i den her teite barnslige fyren?
Sandie Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Desverre veldig vanlig og det er utvilsomt mange nettdatingavhengige der ute! Har selv møtt flere. Utvalget på de største stedene er enormt i forhold til det mange har tilgang til i sitt virkelige liv, og man kan få mye igjen for liten innsats. Ihvertfall om man ser bra ut på bildene. For en del er oppmerksomheten den største grunnen til at de er der. Sannheten i de fleste tilfellene er at de ikke ønsker noe forhold i virkeligheten,eller de klarer ikke eller vil ikke løsrive seg fra nettdatingen fordi de vet at det alltid venter nye damer rundt neste sving og det er spennende å se om noe bedre en den forrige dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå