AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Veldig ofte greier jeg å gjettet meg til om en mann er singel eller om han er sammen med noen, før han sier det selv. Jeg vet ikke egentlig hva det er, kanskje de som er opptatte har en mer avslappet holdning enn de som er single. Hva syntes dere, er det lett å se syntes dere? og hva ser dere det på? ja og så en ting til, kan man se det på samme måten på kvinner? Anonymous poster hash: 834a7...e37
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Jeg klarer ikke å se sånt.. men skulle ønske det for da fant jeg fortere den rette Anonymous poster hash: 4c1ab...b7c
Gjest Gresshoppesang Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg er utpreget sinke på det området.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Som mann kan jeg iblant se hvilke kvinner som er single, men det gjelder kanskje de som er litt desparate? Vil tror det samme gjelder for kvinner. Om man er noenlunde oppegående og selvsikker og ikke sikler etter den andre med tunga ute så er det nok ikke så lett å se om noen er singel eller ikke. Anonymous poster hash: 04569...907
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Har ikke sjans i det hele tatt.
Collan Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Jeg er nok rimelig dårlig til å se om kvinner er single så lenge de ikke er sammen med partneren. Det som er litt artig er at kvinner, som regner seg som å være mye flinkere enn oss menn på å "lese" folk, ofte tar feil om meg. Jeg har fått høre fra en del kvinner at har trodd jeg har kjæreste, fordi jeg ser så bra ut (deres ord, ikke mine). Sannheten er at jeg har vært single så og si hele livet, med unntak av et veldig kortvarig nesten-forhold.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Nei, altså, jeg kan ikke se det sånn med en gang, men etter å ha "observert" personen i en del sammenhenger, får jeg liksom bare en følelse av at den personen er singel/har kjæreste el, og det er som regel riktig i veldig mange tilfeller. Litt samme med jenter også, men der er jeg ikke like flink til å gjette riktig. Tror det går på måten de samspiller og kommuniserer med andre på. Spesielt de som bor sammen med noen andre, virker ofte annerledes på dette området enn andre, syntes jeg. Anonymous poster hash: 1a7ef...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå