Gå til innhold

Noen som vet? Squooshi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo over en måned til jul? Hvorfor skulle det ikke komme frem?

Anonymous poster hash: 11379...1cd

Skrevet

Er jo over en måned til jul? Hvorfor skulle det ikke komme frem?

Anonymous poster hash: 11379...1cd

Pga. av jobbskifte går jeg uten lønn i november, derfor.

Skrevet

Her vil jeg følge med, de så jo geniale ut. Veldig greit å kunne lage smoothies selv og sende med... :)

Skrevet (endret)

SiliSqueeze blir vel noe av det samme. Bebitoshop har hvertfall, jeg kjøpte på en annen nettbutikk men kommer ikke på hvilken i farten...

Edit:

Selv om, om sant skal sies, så likte jeg de du linker til bedre. Syns det er vanskelig å få alt ut av sili'en, den er i tykk silikon, så det ligger ganske masse mos igjen i "valkene" når man har skvist og rullet...

Endret av Tordensky
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Noen som har erfaringer med disse? Holder smoothies seg godt i noen timer?

Skrevet

Jeg bestilt nylig på lev logisk. Raskt og greit, tror ikke det tok mer enn en uke før jeg fikk varene. Jeg kjøpte startpakken hvor jeg fikk meden fyllestasjon. Det virket veldig enkelt og greit, men da jeg prøvde for første gang igår ble det noe ordentlig gris. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg måtte tørke bær fra vegger, kjøkkenskap og tak (!). Haha, satser på at det går bedre neste gang. Litt mindre i fyllestasjonen om gangen, ikke presse for hardt og ikke fylle posene helt fulle.

• Liker 1
Skrevet

Kan se for meg at man må venne seg til å bruke utstyret ja... Har ei jente på 2 mnd, så lurer på om vi rett og slett skal kjøpe dette i julegave.. Hun har to søsken og arvet nok leker + overivrige besteforeldre som kjøper og kjøper.. Men noe må jo vi også finne på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...