AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Når jeg ser på oppskrifter å sånn så står det en rett, to vrange osv. Jeg kan ikke strikke egentlig. men jeg har nå begynt på en sokk. Kan jeg strikke hele leggen i rettstrikk? Får noen merkelig mellomrom innimellom ser det ut til, Der hvor jeg skal strikke fra den ene pinnen over på den andre. Hva kan jeg gjøre for å unngå det?Anonymous poster hash: d85ee...9ab
Fantomina Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Takk for svar! mye å sette seg inn i, har kanskje vært litt kjapp i hendinga. Har aldri strikket noe i hele mitt liv. Men jeg får lese litt å prøve på nytt! Anonymous poster hash: d85ee...9ab
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Jeg vil ikke anbefale å strikke bare rett, da vil den krølle seg på toppen og ikke sitte så godt på foten. Å strikke vrangt er ikke vanskelig, og du får et mye bedre resultat om du strikker vrangbord øverst på sokken. Anonymous poster hash: 134a5...f42
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg vil ikke anbefale å strikke bare rett, da vil den krølle seg på toppen og ikke sitte så godt på foten. Å strikke vrangt er ikke vanskelig, og du får et mye bedre resultat om du strikker vrangbord øverst på sokken. Anonymous poster hash: 134a5...f42 Takk for tips, får prøve det. Anonymous poster hash: d85ee...9ab
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Nei, det vil ikke fungere. Hva har du tenkt til å gjøre med hælen? Det er da mye vanskeligere enn å strikke vrangt. Anonymous poster hash: 9f659...58a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Nei, det vil ikke fungere. Hva har du tenkt til å gjøre med hælen? Det er da mye vanskeligere enn å strikke vrangt. Anonymous poster hash: 9f659...58a Det blir greie nok sokker av å strikke bare en lang rett strømpe uten hæl også, strikketøy er elastisk og det vil strekke seg til over hælen når en tar sokken på. Sitter selvfølgelig ikke helt supert, men funker greit nok. Anonymous poster hash: 932c2...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå