Makarena Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hei ) Jeg har mørke brunt hår og har veldig lyst på å ta ombre i håret. Noe som ser naturlig ut. Tenkte lys aske brunt på tuppene. Jeg har bestilt time hos Dugg på Frogner. Jeg har aldri vært hos dem (jeg har aldri farget håret heller ) Og merker at jeg gruer med veldig.. Er det noen som har vært hos Dugg på Frogner som kan fortelle om litt om salongen? takk
Lady Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Har ikke vært der, men vil bare ønske deg lykke til. Håper du blir fornøyd med resultatet! Alltid skummelt å dra til ny frisør!
Makarena Skrevet 17. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2013 Har ikke vært der, men vil bare ønske deg lykke til. Håper du blir fornøyd med resultatet! Alltid skummelt å dra til ny frisør! takk =) Ja veldig skumelt :S
Makarena Skrevet 18. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2013 Aldri vært der men hørt mye fint om dem Jeg også har hørt mye bra om dem, men satt å googla dem igår og fant et par dårlig anmeldelser som gjorde meg litt redd men satser på at det går bra =)
Lady Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Jeg også har hørt mye bra om dem, men satt å googla dem igår og fant et par dårlig anmeldelser som gjorde meg litt redd men satser på at det går bra =) Hvordan ble resultatet? Er du fornøyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå