Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Hva var det som gjorde at du falt for din kjære? Og hvilke egenskaper ved han setter du mest pris på? Hva er det ved ham som får hjertet til å banke litt fortere lissom...?

Må fokusere litt på det positive også, vet dere.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti
Skrevet

De smilende øynene :)

Egenskapene jeg setter mest pris på er hans omsorg, humoren hans og smilet hans.

Hjertet mitt banker fortere når han ser på meg og smiler :)

Skrevet

De tindrende blå øynene var vel noe av det første jeg falt for, og så det at vi var så like. Han er utrolig tålmodig (i motsetning til meg) og snill, han får meg til å le og vi trives så godt i hverandres selskap. I tillegg til alt annet er vi hverandres beste venner.

Jeg kan ikke forestille meg livet uten ham, og jeg vet han føler det samme. :hjerter:

Skrevet

Et sjarmerende smil og det at han er litt røveraktig var det jeg falt for. Og det at han var så skråsikker på at det var MEG han ville ha.

Det som smelter meg nå er når det tøffe, gutteaktige, eplekjekke av og til falmer og han viser (ufrivillig...) at han har litt lyst på kos og nærhet og trygghet likevel!

:hjerte:

Gjest Yoni
Skrevet

Aller først falt jeg for den ideelle kroppen i tillegg til det at han var veldig munter og lett å snakke med.

Nå setter jeg mest pris på hans kjærlighet og det at han tar så godt vare på meg :kose::kline:

Skrevet

Hva jeg fallt for?

Når vi satt og prata i 12 timer i strekk og vi måtte slutte fordi jeg MÅTTE rekke siste toget hjem.

Egenskaper?

At han er veldig snill. Humoren. At vi passer så godt sammen.

Skrevet

Tja...Det aller første jeg la merke til var hans lange, tynne kropp. Jeg er litt svak for det. Etter at vi kom i snakk var det det utrolig vakre smilet hans og at han var så ekstremt lett å prate med.

Nå da jeg kjenner ham godt setter jeg stor pris på det at han er så god og så utrolig snill. Jeg elsker hans underfundige humor og det at han beholder roen og ser rasjonelt på ting når jeg lar følelser ta litt over. Han er verdens beste! :hjerte:

Skrevet

Jeg falt for at han er rar og mystisk - ikke som noen andre jeg kjenner, intelligent, sensuell, med deilig hårete brystkasse :oops: , et virkelig godt menneske, og en person jeg aldri vil kunne bli lei av å se på og snakke med. :hjerter:

Gjest Phair
Skrevet

Jeg ble tiltrukket av lukten hans, det blir jeg ennå, Også humoren hans. I miss my boyfriend :grine::grine::grine:

Gjest StoreSky
Skrevet

Hmmm...han var så forelsket i meg...likte måten han kler seg på, håret...så utrolig snill!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Smilet,øynene og humoren hans :hjerter:

Skrevet

Humoren.

Han var/er hysterisk morsom. :hoho:

Skrevet

Han så så hyggelig ut, og når vi begynte å snakke sammen så sa han så mye interessant og reflektert. Jeg trodde han måtte være det smarteste menneske i Vesteuropa siden Sartre eller noe, og likevel var han interessert i å høre på det jeg sa også. 11 år og en mastergrad seinere har jeg vel fått et mer realistisk bilde av hans intellekt, men føler fortsatt at han er noe helt spesielt. Han hører også etter hva jeg sier fremdeles. Tilogmed når vi krangler så ligger det en grunnleggende respekt for hverandre som gjennomtenkte mennesker under. Kunne vel ikke funnet noen bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Smilet hans, og øynene.

Og det at han så meg for MEG, omsorgen hans. Humoren ikke minst!

Og at han er vanvittig snill!

Han er også en veldig flink mann, som kan det meste. Har masse respekt for han, og for meg er det ganske viktig. At jeg har respekt...

Skrevet

Det første jeg så var de rette, hvite tennene med et utrolig sjarmerende smil..

Når jeg ble kjent med ham, oppdaget jeg at jeg kan snakke med ham om alt! Hvis jeg har et problem, løser han det. Hvis jeg er deppa, får han meg til å bli i godt humør igjen. Når jeg er livredd edderkopper, tar han de vekk. Han er øm og kjærlig. he,he, he denne listen kan bli lang..

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg får vel slenge inn et innlegg her jeg også... :-)

Jeg falt for væremåten hans sammen med datteren min. Det første jeg ville vite var om HUN trivdes sammen med ham, før jeg selv torte å gå inn i et forhold med ham.

Jeg falt for roen hans. Han roer meg ned når jeg kaver meg opp. :ler: Jeg falt for hans evne til å glede seg over ting, hans "ingenting er umulig-holdning", omsorgen han viser, og det at han er HANDY. Og en hel mange andre ting... :)

Det som får hjertet til å banke fortere nå, er når han ser på meg og smiler. Han er så flott! Og når jeg ser ham sammen med datteren min...det er da jeg vet at jeg har valgt riktig... :hjerter:

Skrevet

Det første jeg la merke til når jeg så han for første gang var hans brede, deilige brystkasse, som senere viste seg å være full av herlig pjusk å leke med. Godheten i øynene hans, intellektet, omsorgsevnen, humoren, det lille mystiske, utstrålingen, hans små rare tanker og ideer, og smilet oppdaget jeg kanskje kjapt etterpå.

Nå har vi vært forlovet i snart 4 år! Du verden så heldig jeg er! :hjerter:

Skrevet
Hva var det som gjorde at du falt for din kjære? Og hvilke egenskaper ved han setter du mest pris på? Hva er det ved ham som får hjertet til å banke litt fortere lissom...?

Det første var utseendet, det er ikke til å legge skjul på. Ellers, han er kjempeintelligent og veldig snill. Og har en helt utrolig kul humor. I tillegg er han flink til å rydde og ordne hjemme, det er f. eks. nesten alltid han som vasker opp. Han er verdens beste!

:hjerte::hjerter::hjerte:

Skrevet

Utseende- ingen tvil om det! Stilen og hele den greia der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...