Gå til innhold

Timberland Canard resort (women's)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne skoen? Hva synes du om de? Dere som ikke har den kan også komme med synspunktene deres, altså. :)

Jeg trenger et par fornuftige vintersko, og vurderer å kjøpe disse. Ser XXL har de til billig pris i helga. Det står svart på XXL sine nettsider, men ser ut som det er den mørk brune modellen likevel? Spaserer til jobb om morgenen, så skal ha et par flate, gjerne litt høye sko som er varme og litt skli-sikre. De må gjerne se litt pene ut også, og jeg synes typiske vintersko ofte er så klumpete, mens jeg synes disse er omtrent så pene fornuftige vintersko kan bli.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen formening om denne skoen? Begynner å haste litt om jeg skal bestille de i dag eller ikke. Ja, jeg "trenger" å vite om de ser ok ut/er greie å bruke fordi jeg har sett så mye på vintersko de siste dagene at jeg går helt i surr. :ler:

Legger ved bilde, jeg.

8865043775518_1090833_darkbrownsuede_617

Skrevet

Jeg synes de var fine og kunne sikkert kjøpt dem selv.

Anonymous poster hash: 456a5...98b

Skrevet

Ikke noe jeg hadde gått med.

Men, spørs jo litt om hva slags stil du har.

Skrevet

http://www.zalando.no/dr-martens-core-serena-snorestovletter-sort-do211c03q-802.html

Disse ville jeg anbefale på det sterkeste, TS.
De aller fleste forbinder dr. martens med skikkelig rocka og røff stil, men det trenger absolutt ikke å være sant. Etter min mening så passer de skoene til det aller meste. Jeg har nå de uten for, og de er varme nok med en ullsåle, men disse med for har jo også mykere kinn enn de originale 1480 modellene, og da vil det uansett se mindre røft ut. Og det beste er at det er skikkelig kvalitetssko som kan holde flere vinter fremover om du tar godt vare på de :)

Skrevet

Er ikke dr. martens veldig glatte?

Anonymous poster hash: 456a5...98b

Skrevet

Jeg har en litt varierende stil, men litt mørk og halv-rocka. Skoene skal for øvrig omtrent kun brukes på spaserturen til jobb, kombinert med parkas og skjerf/lue/votter. :ler: Har andre sko stående på jobb. Kan hende jeg bruker de på lufteturer med hunden også.

Har hørt at Dr.Martens er veldig glatte og stive, jeg. Dette stemmer ikke?

Skrevet

Jeg ville valgt timberland fremfor dr. Martens siden du går til og fra jobb. Jeg har dr. Martens selv, vinterutgaven, og de er veldig glatte. Hadde litt problemer med å komme meg opp den lille bakken til bussen noen ganger i vinter med de. ;)

Og de fra timberland er fine de, til å være fornuftige sko.

Skrevet

Jeg tror jeg går for disse, jeg altså. Kan jo returnere de om det er krise.

Noen som vet om de er små/store i størrelsen? Jeg bruker 35-36 i pumps, nesten alltid 36 i andre sko, men har et par i 37 også.

Skrevet

Kjøpte de i 36, jeg. Kjøpte brodder også! Parkasen er på vei. Nå kan vinteren komme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...