Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jente jeg traff over nett, ba om FB-en min kun for å blokkere meg?

Er det rart vi gutter synes dere jenter er merkelige vesener?

Anonymous poster hash: 88636...ea3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Sært! Hun hadde vel noen ugler i mosen da :P

• Liker 5
Skrevet

uff stakkars hva dere må finne dere i. det var faktisk ikke sarkasme

(dame)

Anonymous poster hash: 33eff...bca
Skrevet

Hun la deg til, og så blokkerte deg uten at det var kommunikasjon imellom overhodet?

Hadde dere datet eller møttes på byen bare?

Skrevet

100 % klassisk. 100 %.

Anonymous poster hash: 4d6a4...517

• Liker 2
Skrevet

noen jenter er bare merkelige altså

• Liker 1
Skrevet

Slett henne da.

Du kan da ikke slette noen som har blokkert deg.....!

• Liker 1
Skrevet

Du kan da ikke slette noen som har blokkert deg.....!

Hæææ? Går ikke det an`?`

Skrevet

Nei poenget med blokkering er jo at vedkommende som blokkerer og vedkommende som blir blokkert er helt usynlig for hverandre. Ser ut som om at vedkommende ikke er tilstede på FB..

• Liker 1
Skrevet

Hva har du gjort for å fortjene det da? Var veldig merkelig oppførsel fra henne.

Anonymous poster hash: 1aec2...dc9
  • Liker 1
Skrevet

Nei poenget med blokkering er jo at vedkommende som blokkerer og vedkommende som blir blokkert er helt usynlig for hverandre. Ser ut som om at vedkommende ikke er tilstede på FB..

Men enn via vennelista da?

Gjest sophia21
Skrevet

Men enn via vennelista da?

Nei, vedkommende forsvinner fra vennelista di og blir umulig å finne (men dette skal muligens endres). Hadde en som drev og blokkerte og av-blokkerte meg i hytt og pine (nei, han var ikke helt god), så det var frustrerende at jeg ikke fikk slettet han. Fikk det til til slutt, men måtte være rask på labben..
  • Liker 1
Skrevet

Nei, vedkommende forsvinner fra vennelista di og blir umulig å finne (men dette skal muligens endres). Hadde en som drev og blokkerte og av-blokkerte meg i hytt og pine (nei, han var ikke helt god), så det var frustrerende at jeg ikke fikk slettet han. Fikk det til til slutt, men måtte være rask på labben..

Bare teit når folk holder på sånn.

Skrevet

Jeg håper ikke du ga bort navnet ditt til en gal dame.

Skrevet

Man merker ikke selv om man er blokkert eller ikke. Når man blokkerer noen forsvinner de ut fra vennelisten og kommer ikke inn igjen uten venneforespørsel.

Vedkommende har nok deaktivert profilen sin i hytt og pine.

• Liker 1
Gjest sophia21
Skrevet

Man merker ikke selv om man er blokkert eller ikke. Når man blokkerer noen forsvinner de ut fra vennelisten og kommer ikke inn igjen uten venneforespørsel.

Vedkommende har nok deaktivert profilen sin i hytt og pine.

Nei, det vet jeg, merket selvsagt at han blokkerte meg fordi han forsvant fra vennelista. Vet han ikke deaktiverte seg da det hadde vært aktivitet hos han i tiden han var borte.

Men at man trenger sende ny venneforespørsel når man har blokkert noen stemmer ikke, kun om man har huket av for å slette samtidig. Det var jo litt av poenget i dette tilfellet - han ville ha kontroll ved å se på min profil når han ønsket, men at jeg ikke fant han når jeg skulle se på hans (han avblokkerte for å sende meldinger til meg). Og sannsynligvis var han redd for at jeg skulle ta kontakt med vennelista hans, siden jeg hadde avslørt et helt nettverk av løgner.

Men TS - er du sikker på at du er blokkert?Å blokkere kun for å blokkere virker rart, evt umodent..er det mulig hun kunne ha oppdaget noe hun ikke likte?

Skrevet

Blokker man mister man vennskapet. Dette har jeg forsøkt i mange varianter med venner av meg for å forstå blokkeringen.

Så blokkering = ny venneforespørsel må til.

Hvis ikke har vedkommende deaktivert profilen, for da er man tilbake på vennelista..

Skrevet

Hadde en helt vanlig kommunikasjon. Det vil si den vanlige vennskapelige tonen.

Hvilke endringer angående å finne igjen folk som har blokkert deg, endres?

Det å slette en person, etter h*n har av-blokkert deg, handler jo kun om egen stolthet (stahet), og da burde jo å blokkere den personen selv når muligheten var/er der, være høyere prioritert.

- TS.

Anonymous poster hash: 88636...ea3
Skrevet

Ja, det er rart. Selv om hun gjorde det betyr ikke det at alle jenter ville gjort det samme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...