Mirakatt Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg har en dobbelseng som skal bli tatt i bruk. Det jeg lurer på er om det går ann skifte fra sengeramme til senge ben. Altså å ikke ha den brune lista som holder senga oppe, men å bytte til fine stål bein?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Hva mener du at ribbebunnen skal hvile på da? Den eneste måten å gjøre det på er å kjøpe ny seng. Anonymous poster hash: 4c736...bcd
Mirakatt Skrevet 17. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2013 Hva mener du at ribbebunnen skal hvile på da? Den eneste måten å gjøre det på er å kjøpe ny seng.Anonymous poster hash: 4c736...bcd Nei jeg vet ikke jeg, jeg har da ikke en sånn seng fra før? Så jeg kan ikke bytte altså...
Mirakatt Skrevet 17. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2013 Hva mener du at ribbebunnen skal hvile på da? Den eneste måten å gjøre det på er å kjøpe ny seng.Anonymous poster hash: 4c736...bcd Når jeg snakker om sengeramme mener jeg sånne lister som er nederst i stedet for ben, ikke selve sengerammen altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå