AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Når ei jente sitter i armkroken til en mann, og han stryker/kiler henne på innsiden av armen, på låret og lignende, er det vanlig å gjøre noe tilbake? Føler kanskje at jeg tar det som en selvfølge at jeg skal bli kost med, men så gjør jeg så lite tilbake, at det muligens kan virke som at jeg ikke er interessert i mer enn vennskap? Samtidig vil jeg ikke gjøre for mye tilbake. Er ikke ute etter sex første kveld, selv om kanskje han er det.. Jeg blir så frustrert! Tror jeg har vært singel for lenge, og jeg føler alle menn kun er ute etter en ting… Anonymous poster hash: 24d3f...89a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Gjør det som er naturlig for deg Jeg kiler ikke alltid tilbake, bare sitter og koser meg mens vi prater Viser at jeg liker hans selskap Anonymous poster hash: af5f0...334
Gjest Bygdis Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg styrker tilbake, elsker å kose
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Gjør det som er naturlig for deg Jeg kiler ikke alltid tilbake, bare sitter og koser meg mens vi prater Viser at jeg liker hans selskap Anonymous poster hash: af5f0...334 Det er sant Men er vel redd for å vise for mye at jeg trives, for da har jeg erfart at han tror jeg er klar for mer enn hva jeg egentlig er.. Anonymous poster hash: 24d3f...89a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 og jeg føler alle menn kun er ute etter en ting… Anonymous poster hash: 24d3f...89a De fleste er dessverre det. Anonymous poster hash: 7b266...438
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 De fleste er dessverre det. Anonymous poster hash: 7b266...438 Ja, enig. Anonymous poster hash: 24d3f...89a
JamesHardy Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Litt kos trenger ikke å ta helt av med en gang. Det er mulig å ha en liten kos gående og så holde det der en stund til man blir bedre kjent med hverandre. Om det går rett på med kosing og stryking så ka dette bety flere ting. Folk er forskjellige der. Noen vet om at dette er en faktor som kan trigge følelser på en annen måte og dermed bli en snarvei til å hoppe i høyet. Andre er bare generelt kosete og liker å ta på andre. Å se denne forskjellen er jo vanskelig. For min egen del så elsker jeg å kose med og bli kost med selv. Det er vel noe en ikke kan få nok av tror jeg. Om det går videre til noe annet så vil jeg jo gjerne at det skal være med en partner som jeg ser en fremtid med. Blir ikke det samme å kose med en "ny" om du skjønner. Når man virkelig kjenner at en elsker den andre, ja da er kosen absolutt best. Er nok uansett viktig å kjenne på hva som føles riktig her. Vi er jo alle forskjellige og det er ikke godt å vite hva slags motiver som ligger bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå