AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg begynnte i ny jobb for ikke så lenge siden, og har klikka med sjefen.. Han er ikke øverste sjef på bedriften, men absolutt min overordnende. Det har blitt en del roting og sånnt, og nå tror jeg at jeg er på tur å falle for ham! Hva skal jeg gjøre? Jeg tror han føler det på samme måte, men er det på noen som helst måte lovelig eller ulovelig? Skikkelig forvirra dott jeg nå, hehe Anonymous poster hash: 9a4e7...88d Anonymous poster hash: 9a4e7...88d
Cata Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Ulovlig er det nok ikke rent juridisk. Men det kan være uetisk og bedriften kan ha interne regler som forbyr det. Det varierer fra bedrift til bedrift. Uansett er det ikke spesielt smart, siden det kan sette både deg og ham i en klemme når det gjelder interne samarbeidsforhold. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Er han singel? Anonymous poster hash: d693b...864 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Ts her: Vet ikke om bedriften har noen regler på det, har iallefall ikke hørt noe om det! JA, han er singel! Anonymous poster hash: 9a4e7...88d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Samme situasjon her, men vi har ikke kommet så langt som å "rote" Håpløst :o Anonymous poster hash: 739a7...0f2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Samme situasjon her, men vi har ikke kommet så langt som å "rote" Håpløst :o Anonymous poster hash: 739a7...0f2 Er h*n sjefen din?? Det er heeeelt håpløst! Hvordan er det med dere da? Anonymous poster hash: 9a4e7...88d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Har/har hatt en greie med sjefen jeg og.. men vi har måttet ta en pause pga alt presset vi ble stående i Nå er hjertet knust Anonymous poster hash: d693b...864
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 ååå, det høres ikke bra ut! Men jeg vil jo gjerne fortsette, selv om jeg er usikker. og jeg er ganske bombesikker på at øverste sjefen veit om det.. Anonymous poster hash: 9a4e7...88d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Er h*n sjefen din?? Det er heeeelt håpløst! Hvordan er det med dere da? Anonymous poster hash: 9a4e7...88d Han er sjefen min, ingenting annet har skjedd foreløpig annet enn at det ligger en spenning i luften. Han er mye rundt der jeg er, gjerne lenge etter de andre har forlatt arbeid. Gir meg komplimenter, kaster lange blikk etc. Ingenting er sagt verbalt, men mye indikerer at det er helt klart noe der. Eneste jeg har fått med meg er at andre også har observert ting. Litt hånlige kommentarer fra den andre jentene på arbeidsplassen i forhold til "Åh så smilende glad du er rundt han" Åh så mye du har pyntet deg blabla.. Med andre ord, føler jeg at det ikke kan gå noen vei =( Anonymous poster hash: 739a7...0f2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Man vet aldri hvem man finner eller hvem man faller for. Bare vær forsiktig, tenk deg godt om. Det er kjempegodt med hele oppmerksomheten, forelskelsen, spenningen og alt som følger med. Men så fort det eventuelt forsvinner.. da er man virkelig langt nede :/ Anonymous poster hash: d693b...864
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Han er sjefen min, ingenting annet har skjedd foreløpig annet enn at det ligger en spenning i luften. Han er mye rundt der jeg er, gjerne lenge etter de andre har forlatt arbeid. Gir meg komplimenter, kaster lange blikk etc. Ingenting er sagt verbalt, men mye indikerer at det er helt klart noe der. Eneste jeg har fått med meg er at andre også har observert ting. Litt hånlige kommentarer fra den andre jentene på arbeidsplassen i forhold til "Åh så smilende glad du er rundt han" Åh så mye du har pyntet deg blabla.. Med andre ord, føler jeg at det ikke kan gå noen vei =( Anonymous poster hash: 739a7...0f2 Var litt sånn her og, men ingen andre som la merke til det, var ingen verdens ting helt til en fuktig kveld på byen.. Nå tror jeg egentlig en del på jobben vet det, iallefall de som var på samme bytur. Men har det holdt på slik lenge? Det går jo alltid an å spørre om han vil bli med på cafe? Anonymous poster hash: 9a4e7...88d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Man vet aldri hvem man finner eller hvem man faller for. Bare vær forsiktig, tenk deg godt om. Det er kjempegodt med hele oppmerksomheten, forelskelsen, spenningen og alt som følger med. Men så fort det eventuelt forsvinner.. da er man virkelig langt nede :/ Anonymous poster hash: d693b...864 Ja æsj, det er kjempeteit. Man skulle fått lov til å velge, hehe! Er redd for å være der jeg kommer langt nede. Men det er ikke en jobb jeg er avhengig av å ha, kun noe ekstra på si.. Anonymous poster hash: 9a4e7...88d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Prøv å finne ut hvor seriøs han er Hvis du tenker langsiktig så er det greit at han gjør det samme. For om han liker spenning så er kanskje prisen høy å betale med knust hjerte og å måtte finne ny jobb?? ) Men ahh.. jeg skjønner deg sååå mye! Savner sjefen min så mye at du aner ikke! Anonymous poster hash: d693b...864
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Det her er uproffesjonelt og det er dere ikke interessert i å ha på dere.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Anonymous poster hash: 9a4e7...88d Vet ikke helt om jeg tør å spørre om en cafetur, men jeg har prøvd å hinte til at vi bør begynne å gjøre noe sosialt med jobb, så vi har jo julebordet om ikke alt for mange ukene. Jeg tror ikke jentene riktig vet, men fordi en del av de har et øye til han virker det som de har scannet arbeidsplassen for eventuelle farer. Han er såpass professjonel at han ikke sier noe eller oppfører seg anderledes med andre tilstede. Komplimentene jeg har fått er utelukkende når vi er alene. Åh jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skjønner at hendene hans er bundet, men jeg føler det jo likeså. Han tar sikkert andre faktorer med i betraktning som jeg ikke er nødt å tenke på. Hvordan har det gått med dere da? Slik jeg ser av han per nå, tror jeg ikke han er typen i sosiale sammenhenger heller der andre kollegaer er tilstede å gjøre et fremstøt. Anonymous poster hash: 739a7...0f2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Alkohol under julebordet kan bli en icebreaker.. kanskje vil han sakte prøve å gjøre små fremstøt frem mot det og Anonymous poster hash: d693b...864
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Alkohol under julebordet kan bli en icebreaker.. kanskje vil han sakte prøve å gjøre små fremstøt frem mot det og Anonymous poster hash: d693b...864 Jeg tviler ettersom han oppfører seg særdeles proffesjonelt med andre kollegaer tilstede:o Hvilket er bra selvsagt.. men jeg skulle jo gjerne fått anledning til å hatt en samtale med han på tomannshånd når vi først er i en sosial setting. Noen gode tips her?:O Anonymous poster hash: 739a7...0f2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Åh jeg føler sånn med deg, det er så tøft å dra på jobb og ha det slik Anonymous poster hash: 739a7...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå