tøisestad Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hei! Har noen der ute tips til skreddere i Oslo som kan tilpasse brudekjole + gjøre noen små endringer på den? Hvis dere i tillegg har ca pris på dem, blir jeg ekstra glad! Og mens jeg er i gang.. Burde det kanskje finnes en slags bytte/låne/selge-tråd for bryllupsting her på KG? Regner med det er mange som har noe liggende som de kanskje kunne ha lånt bort eller lignende..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 I og med at det står veldig klart og tydelig i KG-reglene at kjøp og salg ikke er tillatt her, så er vel ikke det en god idé, nei. Men jeg lurer på om det ikke går an med sånt på Bryllupsvenner...eller husker jeg feil da? Anonymous poster hash: 047bf...85a 3
Emmelie Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Hei! Har noen der ute tips til skreddere i Oslo som kan tilpasse brudekjole + gjøre noen små endringer på den? Hvis dere i tillegg har ca pris på dem, blir jeg ekstra glad! Og mens jeg er i gang.. Burde det kanskje finnes en slags bytte/låne/selge-tråd for bryllupsting her på KG? Regner med det er mange som har noe liggende som de kanskje kunne ha lånt bort eller lignende.. Ikke i Oslo, men på Frogner (Akershus), som er maks 30 min utenfor Oslo: http://www.somogtjenester.com/
supermjau Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Ailin Skredder i Oslo sentrum har jeg hørt bra om. Håper det stemmer, skal nemlig dit på fredag med kjolen min. Kan gi deg tilbakemelding på pris da
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Jeg brukte Ailin, han var veldig flink! Jeg passet kjolen min i størrelsen- men måtte sy på dansehempe, legge opp i lengden og han sydde på et belte i livet. Jeg betalte 1900kr. Anonymous poster hash: 85bd7...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå