Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det når dere slutta med sprøyta? Min gikk ut i slutten av september, og fikk en blødning som tilsvarte mensen en uke etter. Jeg hadde også en blødning en måned før sprøyta gikk ut. Men nå har det ikke kommet noe mer. Har tatt en graviditetstest men den var negativ. Har jo sett for meg at det skal ta tid før jeg får tilbake mensen og får normal syklus, men når jeg får blødning etter psprøyteslutt, så så jeg jo for meg at det kom til å komme tilbake ganske fort. Noen med erfaring på dette?

Anonymous poster hash: f287c...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var det når dere slutta med sprøyta? Min gikk ut i slutten av september, og fikk en blødning som tilsvarte mensen en uke etter. Jeg hadde også en blødning en måned før sprøyta gikk ut. Men nå har det ikke kommet noe mer. Har tatt en graviditetstest men den var negativ. Har jo sett for meg at det skal ta tid før jeg får tilbake mensen og får normal syklus, men når jeg får blødning etter psprøyteslutt, så så jeg jo for meg at det kom til å komme tilbake ganske fort. Noen med erfaring på dette?

Det er så individuelt! :)

Kan ta fra 1 måned opptil 3 år :)

• Liker 1
Skrevet

Det er så individuelt! :)

Kan ta fra 1 måned opptil 3 år :)

Jepp, og blødninger betyr ikke nødvendigvis at man har eggløsning. Jeg fikk igjen eggløsning etter 8 måneder, men hadde små blødninger noen måneder i forkant av det.

Anonymous poster hash: 1af0b...476

Skrevet

Jepp, og blødninger betyr ikke nødvendigvis at man har eggløsning. Jeg fikk igjen eggløsning etter 8 måneder, men hadde små blødninger noen måneder i forkant av det.

Anonymous poster hash: 1af0b...476

Hvor lenge hadde du gått på sprøyta da?

Skrevet (endret)

Jeg gikk på sprøyte i ett år, når jeg sluttet hadde jeg kraftige blødninger hver dag i ni uker så dette er veldig individuelt. Men at den klasser til kroppen din er helt klart.

Endret av Saraby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...