Gå til innhold

Må man ha trent og super kropp for å få partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne fitnessbølgen som kom for en stund siden har tydeligvis blitt. Det handler fortsatt om trening, hvor tungt en kan løfte, hvor super rumpa ser ut, hvor markert mage man har, ikke minst hvor flat den er, hvor mange ganger en kan trene for dagen, for sunt en spiser OG SÅ VIDERE.

Jeg begynner å lure på om jeg må trene meg halvt i hel og spise enda mindre for å ha sjanse til at noen synes kroppen min også er sexy..

Er det håp for de med litt slappe lår, bak, mage, osv... :sukk:

Anonymous poster hash: c2376...694
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre så går det ikke:( man må nok være fitnesstype for å skaffe seg dame i oljerike Norge.

Skrevet

Alle kan få partnere.

Men det er litt dumt å oppsøke en som et fitnesstrent om en selv er lat og tjukk for eksempel, med mindre man har lyst å bli inspirert til å bli med i den livsstilen.

Anonymous poster hash: 0de6e...c6d
  • Liker 2
Skrevet

Nei, det må du aldeles ikke. Det som er aller mest viktig er å være sosial og hyggelig med det motsette kjønn. Om du vil ha kjæreste så betyr det hundre ganger mer om personen er snill og hyggelig, uansett om de så skulle være bevist på det eller ikke.

Anonymous poster hash: e024a...4f7
Skrevet

Her snakker vi ikke om å være fitnessTYPE men fitnessDAME :)

Jeg får også av og til inntrykk av at et respektabelt markløft er inngangen til en manns hjerte, men jeg har ingen planer om å bøye meg for den trenden med det første og håper at enkelte menn fortsatt setter pris på kvinnelige former og kosemage.

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ganske tydelig at man ikke trenger å se ut som en supermodell for å få seg kjæreste.

• Liker 4
Skrevet

Spiller ikke så stor rolle for min del (er mann) men skal jo innrømme at en litt spretten rumpe er en liten bonus. Altså det er ikke viktig, for jeg liker mange forskjellige typer kropper, men det er jo en bonus at hun jobber med å holde seg noenlunde attraktiv. Jeg som mann gjør jo også det for hennes del.

Magemuskler er jeg fint lite opptatt av på kvinner og vil nok foretrekke at hun ikke har det. Men dersom hun f. eks hadde vært konkurranseutøver innen en sport med tilhørende treningsmengde så hadde det ikke vært noen krise heller.

Anonymous poster hash: 114d3...ed0
Skrevet

Ne,i man må ikke men JEG vil gjerne ha en sånn dame...

Anonymous poster hash: 01a88...9f1
Skrevet

Og, jeg syntes fitnessbølgen er et lite "mareritt" for oss som "alltid" har likt å trene med stangøvelser. Nå er det nær sagt aldri ledig stang på treningsstudio lenger og jeg ser frem til dagen fitnessbølgen er "ut" slik at vi "gamle" igjen kan få bedre tilgang til dem ;)

Anonymous poster hash: 114d3...ed0
  • Liker 2
Skrevet

Her snakker vi ikke om å være fitnessTYPE men fitnessDAME :)

Jeg får også av og til inntrykk av at et respektabelt markløft er inngangen til en manns hjerte, men jeg har ingen planer om å bøye meg for den trenden med det første og håper at enkelte menn fortsatt setter pris på kvinnelige former og kosemage.

:blink:

Nei, da tror jeg du tar litt feil.

Damer med definerte biceps og vaskebrett er gjerne avtennende.

Menn med overvekt og ølmage, eller rompa godt plassert i kontorstolen foran et spill hver kveld får damer de også.

Bare les om alle frustrerte damer som ikke får han til å reagere på at de snakker til han med annet enn fraværende "Jada.. Mmm.. Joo.." , før de sier at de har fått en sms fra eksen, og vurerer å ta en kaffe med han en dag..

Skrevet

Jeg har da aldri vært verken bra trent eller sykt pen.. Men har alltid hatt draget på gutta! Det er mye annet som betyr noe også, ikke bare utseendet!

Min erfaring fra kompiser og brødre, er at de synes det kan bli litt vel mye mas fra damene dersom de bryr seg vel mye om utseendet sitt. De sier også at det veldig ofte er dårlig selvbilde på disse "perfekte" damene. De ønsker heller noen som er litt mer laidback og er glad i selv selv..

Selvfølgelig har det noe å si at man er pen. Men pen kan også bety søt eller at man har et kjempeglimt i øyet. Det trenger ikke å bety BMI på 20 eller kvalifikasjon til fitness VM..

Men at smaken er som baken vet vi jo alle! Mange (overfladiske) menn vil jo utelukkende ha glamourmodell-utseende på dama si.. Så jeg tror på at det finnes noen for oss alle der ute, enten vi er liten eller stor :)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Min regel for hva jeg kan ønske meg på mannefronten er at jeg ikke kan forvente noe av ham, som jeg ikke har selv. Så. Har jeg ikke trent kropp selv, så kan jeg heller ikke forvente meg en mann som har trent kropp.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor høyt du sikter? Fitnessfolk dater sjelden sofagriser. Det har med naturlig spenn av interesser å gjøre.

Min personlige erfaring er at fitnessfolk ala crossfit, tenderer til å være komplette idioter.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig kan du få en partner! :) Altså, det er jo par i alle slags størrelser og fasonger. Ingen som MÅ være super godt trent for å få kjæreste.

Skrevet

Skal møte en fyr snart som er veldig veltrent og er "der" med trening og kosthold. Jeg selv trener regelmessig, men har blitt litt slapt i det siste pga vondt i foten. Så nå merker jeg at jeg er litt nervøs... men jeg skal komme igang med gamle rutiner igjen med ca 4 økter i uka og generelt sunt kosthold. Så regner med at jeg kommer fort inn i det igjen.

Men man trenger ikke å være fit for å få seg partner. Men så spørs det også hvem man flørter med liksom. Jeg selv føler at han jeg skal møte er veldig kjekk, så er litt redd jeg ikke er bra nok for han. Men jeg satsr på at det går bra og jeg får bare beholde selvtilliten min og bevise meg selv at jeg er bra nok for han når det kommer til utseendet :) Har jo ganske fast kropp. Får mye komplimenter for rumpa feks. Så det er ingenting som henger eller er slapt, men jeg har hatt bedre kropp å! Jeg er nok en av de som liker trening, er litt kroppsfiksert og tenker at en evt kjæreste må være glad i trening og å holde seg i form.

Anonymous poster hash: cfef3...fcc
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette.

Irrlys, moderator.

Skrevet

Bruk øynene og se deg rundt; er det bare superfitte folk (som man knapt seg noen av overhodet) som har kjæreste?

Anonymous poster hash: 0bed7...8b4
Skrevet

Denne fitnessbølgen som kom for en stund siden har tydeligvis blitt. Det handler fortsatt om trening, hvor tungt en kan løfte, hvor super rumpa ser ut, hvor markert mage man har, ikke minst hvor flat den er, hvor mange ganger en kan trene for dagen, for sunt en spiser OG SÅ VIDERE.

Jeg begynner å lure på om jeg må trene meg halvt i hel og spise enda mindre for å ha sjanse til at noen synes kroppen min også er sexy..

Er det håp for de med litt slappe lår, bak, mage, osv... :sukk:

Anonymous poster hash: c2376...694

Synes denne bloggposten oppsummerer ganske godt både for menn og kvinner:

http://www.0330.no/2013/11/gidde-trene.html#.UokRfI2HmK8

Først og fremst trener du og spiser rett for DEG selv og ingen andre. Dette vil så klart gi bi-effekter at du har det bedre selv fysisk og psykisk. Du blir mer attraktiv.

Anonymous poster hash: a944c...e9f

Skrevet

Du trenger kun å være deg selv..... men fint om du bryr deg om å ta vare på deg selv, psykisk og fysisk. Det jeg ville sett etter hos jenter er personlighet. Det dekker det meste. Kanskje man ikke skal gå etter partnere som tydeligvis bryr seg for mye om utseende, kropp, penger og alle de andre overfladiske tingene.

Skrevet

det eneste som skal være hardt på kroppen er kuken

Anonymous poster hash: 382bc...ede
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...