AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg elsker vors og nach, men når det kommer til at vi skal stikk ut til byen. Så har jeg det driiit kjedelig, jeg føler at å dra til byen er det samme som å kast penger ut av vinduet. Jeg bruker som ofte å gå hjem tidligere og tidligere enn jeg er vant med. Er det noen andre som er single føler sånn? Jeg er ikke typen som trenger å være kontakt med kvinnfolk når jeg er ut. Anonymous poster hash: 66060...9a4
Lea2 Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Kanskje du/dere går ut på feil (type) sted. Jeg fikser ikke sånne bråkete klubber og diskoteker der man må skrike til hverandre. Mye bedre å gå på en pub eller et sted der det ikke er høy musikk over alt. Eller til og med en kafe eller uformell restaurant (men lurt å ikke overdrive vorsingen først).
Lagbugdc Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Kanskje du/dere går ut på feil (type) sted. Jeg fikser ikke sånne bråkete klubber og diskoteker der man må skrike til hverandre. Mye bedre å gå på en pub eller et sted der det ikke er høy musikk over alt. Eller til og med en kafe eller uformell restaurant (men lurt å ikke overdrive vorsingen først). TS her, la ikke merke til at jeg posta ab. Jeg ser enig i hva du skriver, men har vært i pub, men har kompiser som absolutt skal prøv seg på kvinnfolk så er ikke like enkelt å dra dem med. Så da ender med at jeg stikker til puben alene, 2 øl senere stikker jeg hjem.
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Ikke uvanlig at vorspielet er den beste delen av kvelden, nei! Men noen ganger har jeg det gøy på byen også. Man møter jo på andre folk, får danset litt osv. Spørs jo på hvem man er med og hvor man går. Og ikke minst hvem man møter på. Jeg har hatt perioder hvor jeg var drittlei byen selv, jeg er vel fremdeles en av dem som helst drøyer vorspielet lengst mulig og ikke har noe hastverk med å komme meg ut. Men jeg føler meg alltid klar for byn på et tidspunkt, man trenger liksom noen nye inntrykk.
Lea2 Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Det finnes ikke et utested der du bor som her flere avdelinger da? Mange steder har jo et diskotek med høy musikk i tillegg til en eller annen pub/bar som er litt roligere. Vi pleide i alle fall å gå på slike da jeg var... ung Nå som jeg er litt eldre ender vi ofte opp med å gå på litt roligere steder, som en pub eller bar. Men så er ikke målet lenger å sjekke heller, så jeg ser problemet.
Lagbugdc Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Skal gjør meg klar til 5t lang biltur til tr.heim fra l.hammer. Kommer til å bumpe tråden når jeg er frem.
Inwe Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Er jeg sammen med mange er somregel vorset best, men det har mest med at vi alltid blir spredd når vi drar ut. Ellers synes jeg det er gøy på byen også jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå