-Artemis Skrevet 17. november 2013 #1 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Kjæresten min ønsker seg tøfler og jeg har lett og lett, men finner ingen sted. Lager julekalender til han og tenkte at han skulle få de i denne. Problemet er at jeg er student og har ikke så mye å rutte med, så vil helst ikke betale mer enn 200 kr for de. Til jenter finner man jo søte tøfler i alle klesbutikker til under hundrelappen, men har ikke funnet noen til gutter. Tenker helst noen slike slippers uten hel, og noen nøytrale mørke ensfargede. (Går greit om de har hel også) Noen som har noen tips takk på forhånd Edit: Glemte å nevne at kalenderen må være ferdig innen en uke, så må ha tips til fysiske butikker. Endret 17. november 2013 av Kiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 17. november 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 17. november 2013 ttp://cdn1.amara.co.uk/uploads/images/products/1000/sultan-dark-grey-slippers.jpg Noe sånt hadde vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Del Skrevet 17. november 2013 http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=mens+slippers&rt=nc&LH_BIN=1 Velg og vrak :D Anonymous poster hash: 218ec...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Del Skrevet 17. november 2013 Hva med sparkjøp ? Jeg tror jeg har sett tøfler til menn der sånn ca hver gang jeg har vært der:P Men aner ikke pris da. Anonymous poster hash: acd4b...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. november 2013 #5 Del Skrevet 17. november 2013 Den der kjekke nettsaken de reklamerer med har noen. Begynner på Z og slutter på alando. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 17. november 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Skulle helst ikke handle på nett da, siden jeg skal være ferdig med julekalenderen innen en uke Zalando sender til et senter som er helt idiotisk for meg og får ikke endret leveransepunkt, så boikotter dem til de får ordnet med at man kan endre selv hehe Har ikke bil, så må bruke nesten 1 time med buss for å komme meg dit. Ebay hadde mange fine, men igjen, må ha de innen en uke, så nett er ikke aktuelt :/ Sparkjøp finnes dessverre ikke i nærheten av der jeg bor. Takk for svar Endret 17. november 2013 av Kiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 17. november 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2013 Noen som har noen fler tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 17. november 2013 #8 Del Skrevet 17. november 2013 Gi ham nå i det minste noen tøfler med fartsstriper eller flammer på sidene, noe som føles litt mer "mann". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 17. november 2013 #9 Del Skrevet 17. november 2013 Fant disse: http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Herre/Tofler/Tofler/p/282581 http://www.putfeetfirst.com/no/skopunkten/Herre/Tofflor/Toffel/p/281037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 17. november 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Gi ham nå i det minste noen tøfler med fartsstriper eller flammer på sidene, noe som føles litt mer "mann". Hehe, han er nok ikke helt typen som ville tatt på seg noe slikt. Kanskje med noen vekter på eller noe (Det er han som ønsker seg tøfler altså, han har klaget over det i en evighet at han må kjøpe seg noen) Fant disse: http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Herre/Tofler/Tofler/p/282581 http://www.putfeetfirst.com/no/skopunkten/Herre/Tofflor/Toffel/p/281037 Ah tusen takk! Dit må jeg dra å se i morgen Endret 17. november 2013 av Kiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 #11 Del Skrevet 20. november 2013 Skulle helst ikke handle på nett da, siden jeg skal være ferdig med julekalenderen innen en uke Zalando sender til et senter som er helt idiotisk for meg og får ikke endret leveransepunkt, så boikotter dem til de får ordnet med at man kan endre selv hehe Har ikke bil, så må bruke nesten 1 time med buss for å komme meg dit. Ebay hadde mange fine, men igjen, må ha de innen en uke, så nett er ikke aktuelt :/ Sparkjøp finnes dessverre ikke i nærheten av der jeg bor. Takk for svar Uj. Ja, hvis man må ta buss i én time for å hente en pakke, er det kanskje bedre å ta buss til en faktisk skobutikk. Håper du fant tøfler, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 #12 Del Skrevet 20. november 2013 Gi ham nå i det minste noen tøfler med fartsstriper eller flammer på sidene, noe som føles litt mer "mann". Flammer på siden er ikke det litt harry? Jeg syns tøfler er kult. Spesielt når man tar en konjakk og røyker pipe, samtidig som man har dem på... (Det gjorde alltid min bestefar, og han var ikke tantete, nei.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 20. november 2013 #13 Del Skrevet 20. november 2013 Flammer på siden er ikke det litt harry? Jeg syns tøfler er kult. Spesielt når man tar en konjakk og røyker pipe, samtidig som man har dem på... (Det gjorde alltid min bestefar, og han var ikke tantete, nei.) Det er sant, men det er ikke selve tøffelen som er problemet. Det er mer handlingen "å kjøpe tøfler til sin mann" som har en litt vondt bismak av ritualisme og heksekraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 #14 Del Skrevet 20. november 2013 Det er sant, men det er ikke selve tøffelen som er problemet. Det er mer handlingen "å kjøpe tøfler til sin mann" som har en litt vondt bismak av ritualisme og heksekraft. Heksekraft? Eee. Javel? Jeg vil heller si det er noe de aller fleste aldri kjøper selv men får av kona, fordi man ikke orker å stresse rundt i skobutikker. Kan jo få klaustrofobi av mindre. Det får iallefall jeg. "Elskling. Kan du passe vesken mens jeg prøver dette paret..Åå, og dette? Oj, og dette..Næmmen, see..DET må jeg prøve..." Til slutt sitter man på en puff og blir bumpet på av snørrete småunger og skoprøvende damer, mens man holder i ei håndveske og lurer på hvordan man skal dø.. Neitakk. Da tar jeg gjerne imot tøfler i eske med nissepapir på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 20. november 2013 #15 Del Skrevet 20. november 2013 Heksekraft? Eee. Javel? Jeg vil heller si det er noe de aller fleste aldri kjøper selv men får av kona, fordi man ikke orker å stresse rundt i skobutikker. Kan jo få klaustrofobi av mindre. Det får iallefall jeg. "Elskling. Kan du passe vesken mens jeg prøver dette paret..Åå, og dette? Oj, og dette..Næmmen, see..DET må jeg prøve..." Til slutt sitter man på en puff og blir bumpet på av snørrete småunger og skoprøvende damer, mens man holder i ei håndveske og lurer på hvordan man skal dø.. Neitakk. Da tar jeg gjerne imot tøfler i eske med nissepapir på. Slik blir det selvsagt etterhvert, men også du må innrømme at det er noe spesielt ved den første gangen en kvinne kjøper tøfler til sin mann. Det er på mange måter en rituell handling, en signalisering av at fortøflingsprosessen nå har blitt fullbyrdet. Etter hvert blir det så klart bare til en del av hverdagen, men personlig mener jeg den første gangen er en slags "merkedag" i etthvert forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 #16 Del Skrevet 20. november 2013 Slik blir det selvsagt etterhvert, men også du må innrømme at det er noe spesielt ved den første gangen en kvinne kjøper tøfler til sin mann. Det er på mange måter en rituell handling, en signalisering av at fortøflingsprosessen nå har blitt fullbyrdet. Etter hvert blir det så klart bare til en del av hverdagen, men personlig mener jeg den første gangen er en slags "merkedag" i etthvert forhold. Fortøflingsprosessen? Min bestefar gikk som sagt alltid med tøfler når han tok seg konjakk og tente seg en pipe. Jeg kan ikke huske at han var tøflete på noe punkt. Heller tvert imot. Har aldri tenkt på det der med første tøffelkjøp som noen merkedag... Kanskje fordi jeg ikke har fått noen, ennå. Men jeg har fått strikkesokker. De er fine å skli rundt med som en ninja, når det bare er meg hjemme. Kan ikke tenke meg at man kan skli rundt som en ninja i tøfler, så du har nok et poeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 20. november 2013 #17 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Fortøflingsprosessen? Min bestefar gikk som sagt alltid med tøfler når han tok seg konjakk og tente seg en pipe. Jeg kan ikke huske at han var tøflete på noe punkt. Heller tvert imot. Har aldri tenkt på det der med første tøffelkjøp som noen merkedag... Kanskje fordi jeg ikke har fått noen, ennå. Men jeg har fått strikkesokker. De er fine å skli rundt med som en ninja, når det bare er meg hjemme. Kan ikke tenke meg at man kan skli rundt som en ninja i tøfler, så du har nok et poeng. Du skal bare være glad for at du ikke har fått noen tøfler enda. Du er på strikkesokkestadiet, det er bra. Kos deg der så lenge du kan. Tøffelstadiet er.....ja, tøffelstadiet. Ikke noe å trakte etter. Det er på mange måter begynnelsen på slutten, vil jeg si, den dagen man får sine første tøfler av en kone eller en kjæreste. Endret 20. november 2013 av Trapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 #18 Del Skrevet 20. november 2013 Du skal bare være glad for at du ikke har fått noen tøfler enda. Du er på strikkesokkestadiet, det er bra. Kos deg der så lenge du kan. Tøffelstadiet er.....ja, tøffelstadiet. Ikke noe å trakte etter. Det er på mange måter begynnelsen på slutten, vil jeg si, den dagen man får sine første tøfler av en kone eller en kjæreste. Tar det til etteretning. Antar da at sitatet til TS her Hehe, han er nok ikke helt typen som ville tatt på seg noe slikt. Kanskje med noen vekter på eller noe egentlig er en indikasjon på at det vektene hun snakker om egentlig er noe kjettingpreget.. Vi får trøste oss med at han ønsker dem selv... Tøflene, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 21. november 2013 #19 Del Skrevet 21. november 2013 Du kan jo velge tøfler som en pakke som ikke er før den 20. for eksempel og bare pakke inn noe annet mykt i mellomtiden og så kjøpe på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 22. november 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 22. november 2013 Hehe wow, dette ble jo en interessant samtale Har ikke funnet noen tøfler enda, vi var en tur sammen i byen for et par dager siden og da skulle han plutselig lete etter tøfler til seg selv da. Men karen er jo mer kresen enn meg. Også er vi begge fattige studenter så de vi fant som var fine er alt for dyre. Vurderer å heller kjøpe over nett og gjøre som Poserose sier Ellers så får jeg finne på noe annet å gi. Takk for svar alle sammen. (Og en artig diskusjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå