blomsterflue Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 En ellers snill hund som aldri har bjeffet på gjester før bjeffet på meg og knurret. Jeg stod i ro og kom ikke mot den eller noe. Den bare kom springene og stivnet til og knurret og bjeffet noe den aldri har gjort på meg før. Dette har ført til at jeg ikke stoler på hunder mer. Er jeg den eneste som har blitt bjeffet og knurret på selvom hunden kjenner meg? Jeg ble redd.
Gjest Funky Punk Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Du hadde kanskje en anderledes sinnsstemning eller kanskje du luktet noe som hunden ikke likte. Har drevet med hund i snart 30 år og opplevd det et par ganger. Da har det vært fordi jeg luktet noe som hunden ikke likte. Som f.eks etter at jeg har kost med en ilder. Av en eller annen grunn så reagerer hunder mye mer på ilderlukt (til og med politihunder osv klarer ikke "oppføre" seg da)
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Det kan være noe så lite som at et plagg du hadde på deg minnet den om no ubehagelig. Eller en lukt, som Funky Punk skriver. Betyr ikke at hunden er aggresiv selv om det skjedde en gang. Prøv å være avslappet neste gang du møter den, hunder kan lett oppfatte om du er anstrengt og redd når du møter de. Anonymous poster hash: f5aad...11d 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 En ellers snill hund som aldri har bjeffet på gjester før bjeffet på meg og knurret. Jeg stod i ro og kom ikke mot den eller noe. Den bare kom springene og stivnet til og knurret og bjeffet noe den aldri har gjort på meg før. Dette har ført til at jeg ikke stoler på hunder mer. Er jeg den eneste som har blitt bjeffet og knurret på selvom hunden kjenner meg? Jeg ble redd. Hva gjorde eieren når dette skjedde? Bare av ren nysgjerrighet..... Anonymous poster hash: bcd44...ae9
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Når jeg har den røde dongerybuksen på, så blir min venninnes Boston Terrier seriøst ilter på meg. Ellers er den min beste venn.
blomsterflue Skrevet 17. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2013 Hva gjorde eieren når dette skjedde? Bare av ren nysgjerrighet..... Anonymous poster hash: bcd44...ae9 Eigeren var inne i naustet og fikk det ikke med seg, men hun som hentet hunden gjorde ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå